شناسهٔ خبر: 44308025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش آاس؛

نیمار و نزدیک تر کردن امباپه به رئال مادرید

مصاحبه شب گذشته نیمار احتمالا باعث خواهد شد کیلیان امباپه به رئال مادرید نزدیک تر از گذشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ستاره 21 ساله پی اس جی سال هاست مورد علاقه رئال قرار دارد. این علاقه دو طرفه است و امباپه اخیرا به باشگاه پاریسی اطلاع داده است که قصد تمدید ندارد و بهتر است تابستان بعد به وی مجوز جدایی بدهند.

شب گذشته نیمار با مصاحبه خود به امباپه کمک بزرگی کرد.

 

 

 

 

نیمار پس از پیروزی پی اس جی در زمین یونایتد به خبرنگار ESPN گفت که هر کاری خواهد کرد تا فصل بعد دوباره با مسی هم تیمی شود. او روی تابستان بعد تاکید ویژه ای داشت و به نظر حرف های او تصادفی نبوده است.

با توجه به شرایط اقتصادی بارسا و اینکه نیمار هنوز یک سال و نیم دیگر با پی اس جی قرارداد دارد، بازگشت او به باشگاه کاتالان غیرممکن است و منظور نیمار هم تیمی شدن با مسی در پی اس جی بوده است.

مدیر موقت بارسا هم امروز اعلام کرد که نیمار را تنها در صورتی می توان برگرداند که بازیکن آزاد باشد.

 

 

 

 

در صورت انتقال لئو مسی به پی اس جی، به احتمال زیاد کیلیان امباپه از این باشگاه جدا خواهد شد چرا که باشگاه پاریسی نمی تواند به دلیل قوانین فیرپلی مالی، همزمان دستمزد بالای مسی، نیمار و امباپه را متقبل شود.

مسی سالانه 50 میلیون یورو دستمزد می گیرد و دستمزد نیمار و امباپه نیز 37 و 22 میلیون یورو است. به این ترتیب و با تصور ملحق شدن مسی به پی اس جی، رئال می تواند به رویای دیرینه خود که جذب امباپه است، دست یابد.

پی اس جی برای امباپه رقمی بین 150 تا 180 میلیون یورو تقاضا خواهد کرد ولی با توجه به اینکه تابستان بعد تنها یک سال از قرارداد او باقی خواهد ماند، رئال به دنبال کم کردن این رقم خواهد بود. رابطه بسیار خوب دو باشگاه نیز می تواند در این زمینه یاری گر کهکشانی ها باشد.

 

نظر شما