شناسهٔ خبر: 44307868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نامه فوق احساسی اسطوره برزیل برای مارادونا

پله: دیه گو، ما یک‌ روز در بهشت همبازی می شویم

پله اسطوره فوتبال برزیل هفت روز بعد از درگذشت دیه گو آرماندو مارادونا یک نامه فوق احساسی برای او منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چهار شنبه هفته گذشته بود که خبر درگذشت اسطوره آرژانتین و یکی از بهترین های تاریخ فوتبال، جهان را در یک شوک بزرگ فرو برد؛ موضوعی که باعث شد بعد از آن بسیاری از بزرگان فوتبال واکنش‌های احساسی خود را نسبت به این اتفاق تلخ نشان دهند؛ اکنون و بعد از گذشت یک هفته پله، اسطوره فوتبال برزیل نیز نامه ای احساسی در این باره منتشر کرده است.

 

 

 

 

در نامه پله برای درگذشت مارادونا آمده است: " امروز هفت روز از درگذشت تو می‌گذرد. بسیاری از مردم دوست داشتند زندگی ما را با یکدیگر مقایسه کنند. تو نابغه ای بودی که دنیا را مسحور خود کردی. یک شعبده باز با توپ در پاهایش. یک افسانه واقعی اما بالاتر از همه اینها، برای من تو همیشه یک دوست بزرگ، با قلبی حتی بزرگتر خواهی بود.

 

امروز ، من می دانم که اگر ما بتوانیم یکدیگر را کمتر مقایسه کنیم و بیشتر تحسین کنیم، جهان بسیار بهتر خواهد بود.  بنابراین، می خواهم بگویم که تو غیر قابل مقایسه هستی. مسیر تو با صداقت مشخص شد و به روش منحصر به فرد و خاص خود به ما یاد دادی که باید خیلی بیشتر دوست داشته باشیم و بگوییم دوستت دارم.

 

 

 

 

درگذشت زودهنگام تو اجازه نداد که این حرف را به تو بگویم بنابراین فقط آن را می نویسم من تو را دوست دارم دیه گو. دوست بزرگ من برای همه ماجرا هایی که با هم داشتیم بسیار متشکرم.  یک روز در بهشت  در یک تیم با هم بازی خواهیم کرد  و این اولین باری خواهد بود که من در زمین بدون اینکه گل زده باشم به هوا خواهم پرید و این به آن دلیل خواهد بود که من می‌توانم دوباره تو را درآغوش بگیرم."

نظر شما