شناسهٔ خبر: 44307740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

طالب ریکانی: به من هم مثل رونالدو لقب پنالدو دادند

کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان ضمن آرزوی موفقیت برای تیمش در لیگ بیستم نیم نگاهی به کسب عنوان بهترین گلزن فصل دارد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ طالب ریکانی درخصوص آمادگی این فصل و عملکردش هم گفت: خدا را شکر سیستم تیمی که کادرفنی چیده است یک پله جلوتر بازی می‌کنم و مهاجم سایه هستم. گلزنی من نتیجه تلاش و زحمات تمام بچه‌هاست و فقط من تاثیرگذار نیستم. بازیکنان زحمت می‌کشیدند و در چند بازی است که توپ به من می‌رسد تا گلزنی کنم و با چهار گل در صدر جدول گلزنان باشم. امسال هم امیدوارم این افتخار نصیبم شود و آقای گل ایران شوم. به آقای گلی فکری نمی‌کنم و بیشتر به موفقیت تیم فکر می‌کنم اما امیدوارم که این اتفاق هم بیفتد.

ریکانی ادامه داد:  در سیستم ۲-۴-۴ که بازی می‌کنیم من مهاجم دوم بازی می‌کنم و به دروازه هم نزدیک‌ترم که قبلا وظیفه‌ام پاس گل بود اما حالا باید فقط روی گلزنی تمرکز کنم. قبلا روی شوتزنی بیشتر تمرکز داشتم و الان هم چند هفته فقط روی چارچوب تمرکز می‌کنم و تلاش می‌کنم که بیشتر به گلزنی توجه کنم.

ریکانی در این باره که در ضربات پنالتی با رونالدو رقابت می‌کنی، گفت: امیدوارم که این روند تا آخر فصل ادامه داشته باشد و مهم نیست که چه کسی گل بزند برای من به شخصه این مهم است که تیم برنده شود. حتی اگر پنالتی بگیرم و شرایط خوبی نداشته باشم پنالتی را به بازیکن دیگری می‌دهم که آن را بزند. برای من واقعا مهم گلزنی نیست و موفقیت تیم مهم است و خوشحالی شهری که به غیر از این فوتبال چیز دیگری ندارد. ما اینجا هستیم که برای آنها بازی کنیم و بتوانیم با کسب نتایج موفق دل آنها را شاد کنیم. چندین لقب هم برای من مثل رونالدو و پنالدو درست کرده‌اند که البته خودم در این فازها نیستم اما هواداران لطف دارند و به من لقب می‌دهند. بیشتر از همه خودم شنیدم که به من آرپی‌جی زن می‌گویند و خودم هم به شخصه این لقب را دوست دارم. مردم لطف دارند که این لقب را به من می‌دهند.

نظر شما