شناسهٔ خبر: 44307666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیوه جدید دعوت به تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان مشخص شد

انجمن اسکیت هاکی کشورمان شیوه جدیدی برای دعوت بازیکنان هاکی روی یخ به تیم ملی در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شروع موج سوم شیوع ویروس کرونا تمرینات بسیاری از تیم‌های ملی ورزشی کشورمان در رشته‌های مختلف تعطیل شد. از آن پس بسیاری از ورزشکاران در خانه و انجام حرکات ورزشی سعی کردند آمادگی خود را بالا نگه دارند.

بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان هم که خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کنند، مدتی است که به کمک برنامه‌هایی که اعضای کادر فنی تیم ملی به آن‌ها می‌دهند، تمرینات خود را در خانه دنبال می‌کنند.

روش تمرینی جدید باعث شد انجمن اسکیت هاکی کشورمان شیوه جدیدی را برای دعوت بازیکنان به تیم ملی اعمال کند. در گذشته چندین بازیکن هاکی روی یخ به اردو‌های تیم ملی دعوت می‌شد و پس از گذشت چند اردو، اسامی تعدادی از آن‌ها از اردوی تیم ملی خط می‌خورد تا شاکله تیم اعزامی به مسابقات شکل بگیرد.

از امروز شیوه جدیدی برای دعوت به اردو‌های تیم ملی اعمال می‌شود. بر اساس شیوه جدید دعوت به تیم ملی بازیکنانی که در تمرینات خانگی همت بیشتری از خود نشان می‌دهند و سطح فنی بالا تری دارند به تیم ملی هاکی روی یخ ایران دعوت می‌شوند.

کاوه صدقی رئیس انجمن اسکیت هاکی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شیوه جدید دعوت بازیکنان به تیم ملی بیان کرد: تمامی تمرینات خانگی بازیکنان هاکی روی یخ توسط کادر فنی رصد می‌شود. با محاسبه‌ای که انجام داده ایم هر هفته یک بازیکن از آقایان و بانوان به تیم ملی دعوت شده و لباس مخصوص تیم هاکی روی یخ کشورمان را دریافت خواهد کرد.

شیوه جدید دعوت به تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان مشخص شد

او ادامه داد: طبق محاسباتی که کردیم حدود ۵ ماه تا مسابقات آسیایی زمان داریم. هر هفته یک بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود تا این که در فروردین ماه تمامی ۲۰ بازیکن برای اعزام به مسابقات مشخص شده باشند. پس از معرفی تمامی آن‌ها یک اردوی متمرکز برای ملی پوشان برگزار خواهیم کرد.

بازی‌های آسیایی هاکی روی یخ آقایان به میزبانی سنگاپور و مسابقات بانوان به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.

مدتی پیش تیم هاکی روی یخ آقایان کشورمان در رقابت‌های آزاد امارات به مقام سوم رسید و اولین مدال این رشته را در بخش باشگاه‌های کشورمان به دست آورد. این تیم توانایی قهرمانی در رقابت‌های آسیایی را دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما