شناسهٔ خبر: 44307657 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام خمینی (ره): مهلت دادن به رژیم صهیونیستی اشتباه است

صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) در پی شهادت شهید محسن فخری زاده ویدئویی را در خصوص تاکید ایشان بر مهلت ندادن به دشمنان اسلام منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب با انتشار بخشی از سخنان ایشان در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی، به موضوع ترور شهید محسن فخری زاده اشاره کرد. رهبر کبیر انقلاب در زمان حیات خود بسیار بر دشمنی رژیم غاصب صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کردند و اصرار داشتند که نباید به این رژیم مهلت داد، چرا که با داشتن کوچک‌ترین فرصت می‌تواند بهترین بهره را در ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کند.

امام خمینی (ره) در ویدئوی منتشر شده توسط این صفحه فرموده اند: ما گفته‌ایم مکرر که اسرائیل این جرثومه فساد اکتفا به قدس، اکتفا به بیت المقدس، نخواهد کرد. و اگر مهلت داده شود، تمام دوَل اسلامی در معرض خطر است.

امام خمینی (ره): مهلت دادن به اسرائیل اشتباه است

در ادامه ویدئوی  منتشر شده در صفحه مجازی منتسب به امام خمینی (ره) را مشاهده می‌کنید:

<div id="video-display-embed-code_13033964"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7581979/13033964?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما