شناسهٔ خبر: 44307523 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

استفاده از ظرفیت‌های استانی برای تسریع عملیات لایروبی رودخانه‌ها/ توضیحات معاون استاندار تهران درباره لایروبی‌های رودخانه‌های رودبار قصران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره لایروبی رودخانه‌های اوشان، فشم و میگون گفت: توجه به لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌هایی که وجود دارد جزو اولویت‌هاست. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان-  صبح امروز ۱۳ آذرماه عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از منطقه رودبار قصران بازدید کرد.

عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران درباره لایروبی رودخانه‌های اوشان، فشم و میگون اظهار کرد: با توجه به حوادثی که برای کشور، استان ما و این منطقه به شکل خاص محتمل هست، توجه به لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌هایی که وجود دارد جزو اولویت‌ها است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: با تمام مشکلات مالی که شهردای‌های ما دارند، موضوع لایروبی‌ها در اولویت بوده و امروز از روند کار بازدید می‌کنیم.

او ادامه داد: از ظرفیت و امکانات استانی برای تسریع این کار استفاده می‌کنیم.

چراغعلی در پاسخ به این سوال که این اقدام شهرداری اوشان، فشم و میگون چه مقدار می‌تواند از وقوع سیل جلوگیری کند گفت: بسیار در پیشگیری از وقوع سیل تاثیرگذار است و باید ببینیم حجم کاری که انجام شده چه مقدار با روان آبی که محتمل هست، با یکدیگر تناسب دارند.

انتهای پیام/

نظر شما