شناسهٔ خبر: 44307394 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش اسپورت:

نیوولز و استفاده جالب از ادای احترام مسی به مارادونا

باشگاه نیوولز اولدبویز آرژانتین قصد دارد پیراهن کلاسیکو دیه گو مارادونا در فصل 94-1993 را به فروش برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، 4 روز پس از درگذشت دیه گو مارادونا که جهان فوتبال را سوگوار کرد، لیونل مسی فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد این اسطوره فقید پیدا کرد.

بسیاری منتظر بازی امروز بارسا و اوساسونا و مشاهده واکنش لیونل مسی بودند.

 

 

 

 

دقیقه 72 بازی با اوساسونا روی یک حرکت انفرادی و از بیرون محوطه جریمه توانست شوتی دیدنی را روانه دروازه کند و گل چهارم بارسا را به زیبایی به ثمر برساند. مسی پس از این گل حرکتی ویژه را مدنظر داشت. او به کنار زمین و مقابل دوربین ها رفت و پیراهنش را از تن خارج کرد. مسی زیر پیراهن بارسا پیراهن نیوولزاولدبویز را به تن داشت اما این یک پیراهن معمولی نبود؛ این پیراهن قرمز و مشکی شماره 10 بود که دیه گو مارادونا فصل 94-1993 آن را به تن داشت. مسی سپس بوسه ای به سمت آسمان فرستاد.

 

 

 

 

کاری که مسی انجام داد حالا می‌تواند به یک منبع درآمد خوب برای اولین تیم دوران بازی‌اش تبدیل شود. طبق گزارش نشریه اسپورت کاتالونیا؛ باشگاه نیوولز اولدبویز قصد دارد نسخه‌های کپی پیراهن شماره 10 این تیم در فصل 1993 که به مارادونا تعلق داشت را در قالب بسته‌هایی به عنوان یادبود مارادونا در داخل و خارج آرژانتین به فروش برساند.

 

 

 

 

طبق گزارش رسانه‌های محلی؛ هزینه این بسته که شامل یک پیراهن، یک گواهی اصالت محصول و یک کتابچه درباره روزهای حضور مارادونا در نیوولز می‌شود. در داخل آرژانتین 4 هزار و 500 پزو (55 دلار) است. این پیراهن در قالب یک بسته برتر هم ارائه می‌شود که شامل یک آلبوم از عکس‌های مارادونا است و قیمت آن 9 هزار و 700 پزو (120 دلار) خواهد بود.

نظر شما