شناسهٔ خبر: 44307249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بیانیه بسیج جامعه زنان کشور نسبت به ترور شهید فخری‌زاده؛

اقدام تروریست‌ها موج عظیم جوانان را یکصداتر کرده/ شمارش معکوس انتقام آغاز شده‌است

بسیج جامعه زنان کشور نسبت به ترور شهید فخری‌زاده اقدام به صدور بیانیه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

در عصر جمعه هفتمین روز آذر ماه 1399جنایتی دیگر از مثلث شوم آمریکا ، اسرائیل و آل صعودرقم زده شد و یکی از فرزندان غیور و افتخار آفرین دانشمند برجسته محسن فخری زاده  پدر علم هسته ای ایران ترور شد .
سردار دیگری که در چهار دهه ی گذشته تمام وجود خود را وقف پیشرفت انقلاب و کشور در حوزه ی علم و فنآوری کرد ، به خیل همرزمان شهیدش پیوست .
بسیج جامعه زنان کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این شهید گمنام به پیشگاه حضرت ولیعصر عج و رهبر عظیم  الشان انقلاب اسلامی  و خانواده عزیز و جلیل القدر ایشان اعلام می دارد :  
عملیات ترور نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان انقلاب اسلامی در برابر اراده و  حرکت ملت ایران داشته و عاملان و آمران این جنایت بدون شک از ضعیف ترین افراد این عالمند و روزی خواهد آمد که به خاطر این خونهای به ناحق ریخته شده استخوان هایشان در هم شکسته شود و حق انتقام برای ما همچنان باقی است .
دشمنان جمهوری اسلامی بدانند هر چقدر که عناد خود را بیشتر آشکار کنند ، ملت ایران اسلامی هم مصمم تر به راه خود که راه شهیدان سرافرازش است ادامه خواهند داد .
اینکه چگونه اطلاعات این شهید بزرگوار در اختیار دشمن زبون قرار گرفت جای بحث دارد . اما آنچه مسلم است پاسخ عاجل و قاطع مسئولین لشگری و کشوری به این جنایت دشمنان زبون است که  ضمن شناسایی حفره های امنیتی و عناصر و عوامل نفوذ در دستگاههای اطلاعاتی ، اقدامات جدی تر و هوشمندانه و روزآمد تری برای امنیت دانشمندان و چهره های شاخص علمی به انجام رسانند .
مذاکره کنندگان و مذاکره دوستان بدانند شهادت سردار سلیمانی راه هرگونه مذاکره را برشما بسته و با شهادت شهید فخری زاده نیز خواب مذاکره را از سر خود بیرون نمایند و از این پس مذاکره با جنایتکاران  ،  چیزی جز خیانت به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و مردم رنج دیده نمی باشد .
 اقدام مجلس در بازنگری به اجرای برجام و پروتکل الحاقی و طرحهای ایشان در خصوص مقابله با تحریمهای ظالمانه اقدامی انقلابی و مورد حمایت مردم ایران اسلامی است و دبیر کل سازمان ملل و سایر شخصیتهای سیاسی جهان که خواستار خویشتنداری شده اند بدانند به گفته ی مقام معظم رهبری دوران بزن در  رو تمام شده است و سکوت و انفعال در برابر این جنایت را جز ذلت و حقارت نمی دانیم .
بار دیگر به دشمنان جمهوری اسلامی اعلام می کنیم: 
این اقدامات شما موج عظیم جوانان ، زنان و مردان این مرز و بوم را همراه تر و یک صدا تر کرده و همگی ندای " بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود " را سر داده و شمارش معکوس انتقام را آغاز نموده اند .بدون شک مکتب سلیمانی که تداوم مکتب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)است باز هم دهها و بلکه صدها فخری زاده برای مقابله با شما جنایتکاران  تربیت و پرورش خواهد داد .
 
منتظر فرزندان انقلابی سید علی خامنه ای باشید و بترسید از به جوش آمدن خون ملت ما...
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
انتهای پیام/

نظر شما