شناسهٔ خبر: 44306785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اهداء خون توسط کارکنان گروه پدافندهوایی چابهار

جمعی از کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار در حرکتی خیر خواهانه اقدام به اهدا خون کردند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، همزمان با فراخوان سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخایر خونی کشور، تعدادی از کارکنان گروه پدافند هوایی چابهار در حرکتی خیرخواهانه با حضور در بیمارستان محمد رسول الله پایگاه هوایی دهم شکاری شهرستان کنارک اقدام به اهداء خون جهت کمک به هموطنان نیازمند کردند.

سرهنگ مهدی‌نیا فرمانده این گروه پدافندی در این حرکت خیرخواهانه ضمن توصیه و دعوت از همگان جهت اهداء خون گفت: نیرو‌های مسلح همواره پادر رکاب و آماده جانفشانی و صیانت از ملت و کشور هستند چه در میادین نبرد که با ریختن خون خودمحافظ این مرز و بوم خواهند بود و چه در بحران‌هایی که در کشور رخ می‌دهد و که درحال حاضر کمبود خون در ذخایر کشور یکی از آنهاست.

وی درادامه بیان داشت: شهدای ما خون خود را در راه دفاع از میهن درجبهه‌های نبرد حق علیه باطل تقدیم کردند و ما به پیروی از آن‌ها خون خود را برای نجات هموطنان نیازمند اهداء می‌کنیم.
 
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما