شناسهٔ خبر: 44305595 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قبولی در آزمون کارشناسی ارشد  و دکتری ۱۴۰۰  از رویا تا واقعیت !

به گزارش سنجش امیرکبیر بررسی یک هفته اخیر  موتور جست‌وجوی گوگل، نشان می دهد داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد برای ثبت‌نام کنکور ارشد مواردی را جست‌وجو کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سنجش امیرکبیر، زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰دانشگاه آزاد، ثبت‌نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ و ... 

داوطلبان آزمون ارشد در هنگام ثبت نام شور و اشتیاق بالایی دارند ولی وقتی به مرحله شروع و برنامه ریزی می رسند به خاطر سر درگمی در اجرای یک برنامه ریزی قابل انجام و نداشتن مشاور و پشتیبان آموزشی و در آخر به دلیل وجو تنوع بالا در کتب مورد نیاز، عملا داوطلب موضوع را رها کرده و از قبولی در کنکور نا امید می شوند. این موضوع واقعیتی است که هر ساله برای بسیاری از داوطلبان اتفاق می افتد.

لذا در اینجا این سوال مطرح می شود چگونه می شود قبولی در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری را به رویایی شیرین و دست یافتنی مبدل کرد؟ اولین مرحله داشتن اعتماد به نفس، تهیه یک بسته آموزشی قابل اعتماد و یک همت عالی برای شروع می باشد.

لذا فراهم آوردن مرحله اول و سوم به دست شما و آماده کردن مرحله دوم (بسته آموزشی قابل اعتماد به همراه مشاوره و پشتیبانی) به عهده ماست .ما در کنار شما هستیم تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

زمان ثبت‌نام از روزیک ‌شنبه ۱۶ آذرماه شروع می‌شود و لازم است که داوطلبان جهت ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

منابع آزمون کارشناسی ارشد

با شروع ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ۱۴۰۰ تکاپو و جنب و جوشی در داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ایجاد شده است. بنابراین انتخاب درست منابع و مراجع مورد استفاده در آزمون کارشناسی ارشد اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون کارشناسی ارشد است.

دپارتمان‌های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد، منابع آزمون کارشناسی ارشد را تدوین و گردآوری کرده تا داوطلبان حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد.

به داوطلبان توصیه می‌شود که از بسته‌های آموزشی (کتب و جزوات تخصصی) مورد نیاز هر رشته استفاده کنند، تا بتوانند از کمترین زمان، بیشترین استفاده را بکنند.لیست منابع آزمون کارشناسی ارشد در سایت سنجش تکمیلی دات آی آر قابل بهره‌برداری است.

آیا خواندن کتب مرجع برای آزمون کارشناسی ارشد توصیه می‌شود؟

مطالعه کتاب‌های مرجع اگر چه بسیار مفید و ضروری است اما برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد دارای معایبی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

۱) حجم این نوع کتاب‌ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب‌های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته‌اند.

۲) در این نوع کتاب‌ها، روش‌های تستی و سریع جهت پاسخ گویی به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد، وجود ندارد.

۳) مطالب بعضی از این کتاب‌ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می‌رسد و خواننده نمی‌تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند.

سنجش امیرکبیر پیشنهاد می‌کند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات سنجش امیرکبیر به وب‌سایت سنجش تکمیلی دات آی آر www.sanjeshetakmili.ir مراجعه کنید و یا جهت ثبت‌نام خدمات آموزشی سنجش امیرکبیر و همچنین مشاهده منابع دروس آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سراسری و آزاد به سایت سنجش تکمیلی مراجعه کنید.

انتشارات سنجش امیرکبیر جهت قبولی داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، کتاب‌های رشته‌های مختلف را در سطح کشور ارائه کرده که با استقبال زیادی از سوی دانشجویان مواجه شده است.

کتاب‌های تک‌درس آزمون کارشناسی ارشد:

در این نوع کتاب‌ها برای هر درس یک کتاب شامل آموزش گام به گام مطالب به زبانی ساده همراه با آوردن مثال‌ها و تست‌ها در ضمن آموزش، ارائه شده است. در کتاب‌های آموزشی مؤسسه از آوردن مطالب غیرضروری پرهیز شده است.

پس از آموزش مطالب هر فصل، تست‌های طبقه‌بندی شده سال‌های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست‌های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، همه تست‌های سال‌های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند.

کتاب‌های کارشناسی ارشد و دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه‌ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند.

مطمئناً تعداد تست‌های فراوان، آموزش ساده و روان مطالب، به روز بودن کتاب‌ها از مشخصه‌های بارز کتاب‌های سنجش امیرکبیر است.

جزوات سنجش امیرکبیر حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده‌ای است که موجب صرفه‌جویی در وقت داوطلبان می‌شود.

بسیاری از داوطلبان با مشاهده حجم و تعدد کتب رفرنس اعلام شده، نگران نحوه گزینش مطلب و کمبود زمان برای مطالعه آنها می‌شوند، از این رو جزوات سنجش امیرکبیر علاوه بر مطالب گردآوری شده توسط نفرات برتر، دارای مطالب کنکوری بوده و یک منبع جامع، کامل و در عین حال خلاصه محسوب می‌شود که نیاز شما را به هر کتاب یا هر منبع دیگری مرتفع می‌کند.

هم اکنون داوطلبان می‌توانند برای مشاوره رایگان از طریق سایت سنجش امیرکبیر و یا تماس با ۰۲۱۴۴۰۳۱۶۹۰ ، با مشاوران سنجش امیرکبیر ارتباط برقرار کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما