شناسهٔ خبر: 44304225 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اختصاص درآمدهای معوقه شهرداری پردیس به طرح‌های عمرانی

شهردار پردیس گفت: درآمدهای معوقه صرف اجرای امور عمرانی و خدماتی شهرمی‌شود و در این راستا، پیگیری برای وصول درآمدهای معوقه شهرداری احقاق حق شهروندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، مرتضی همتی اظهار کرد: تعداد معدودی خدمات از شهرداری گرفته اند، اما هنوز پول آن را نداده و مبالغ قابل توجهی بدهکارند و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، اجازه نمی‌دهم پول مردم در جیب عده‌ای بماند.

وی ادامه داد: کسب درآمد به ویژه درآمدهای پایدار باید دغدغه همه واحدهای شهرداری باشد، اما واحد مالی در این خصوص باید نیروی محرکه ای قوی بوده و پیشاپیش سایرین حرکت کند.

شهردار پردیس از رشد جهشی شهرداری پردیس در کسب درآمد مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و اظهار کرد: با پی گیری های مستمر شاهد افزایش قابل توجه رشد کسب درآمد از محل مالیات بر ارزش افزوده هستیم.

همتی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان واحد مالی شهرداری پردیس، خاطرنشان کرد: به دلیل قرار گرفتن در این دوره حساس که اقتصاد شهری مانند سایر حوزه‌های اقتصادی با همه گیری ویروس کرونا، اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه، کاهش درآمدها و دیگر مسائل دست و پنجه نرم می‌کند، این بخش مهم به عنوان قلب تپنده مجموعه نیازمند شتاب، تحرک و دغدغه مندی بسیار بیشتری دارد.

وی افزود: مجموعه خانواده بزرگ شهرداری پردیس در مقابل تمام مصادیق فساد می‌ایستد و یکی از وظایف محوله به واحد مالی حساسیت، شناسایی و پیشگیری از فساد مالی است با توجه به اینکه امروز شهرداری پردیس از سوی نهادهای نظارتی رصد می‌شود.

شهردار پردیس با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه تخصصی برای تبیین اهداف پیش رو، اظهار کرد: در راستای تحقق درآمدهای پیش بینی شده و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، انتظار می‌رود بخش مالی شهرداری با انسجام و تحرک بیشتری فعالیت داشته باشد تا در سایه افزایش درآمد رفاه بیشتری را برای شهروندان پردیسی تأمین کنیم.

همتی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده، یادآور شد: افزایش نیروی انسانی و تخصیص تجهیزات به واحد شهرسازی، ایجاد و تقویت همکاری بین واحدهای مختلف شهرداری، تسریع در روند پرونده‌های شهرسازی، اعمال طرح‌های تشویقی برای شهروندان در دست اقدام و اجرا است.

نظر شما