شناسهٔ خبر: 44303033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

بازیکنانی که فوتبال ایران را شوکه کرده‌اند

ستاره نیجریه‌ای گل‌گهر مقابل خط دفاعی ماشین‌سازی راه به جایی نبرد و نتوانست برای تیمش گلزنی کند تا هافبک صنعت نفت با گلزنی خود را به صدر جدول گلزنان برساند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| ستاره نیجریه‌ای گل‌گهر مقابل خط دفاعی ماشین‌سازی راه به جایی نبرد و نتوانست برای تیمش گلزنی کند تا هافبک صنعت نفت با گلزنی خود را به صدر جدول گلزنان برساند.

 

صدرنشینی گل‌گهر سیرجان با امیر قلعه‌نویی تا به اینجای لیگ بیستم بدون ‌تردید مرهون درخشش گادوین منشاست، چرا که مهاجم نیجریه‌ای سیرجانی‌ها در چهار هفته حضور در ترکیب اصلی گل‌گهر سه گل زده و برای یونس شاکری هم موقعیت ساخته تا به سپاهان گل بزند.

 

دربی کرمان با دبل‌گل او مقابل مس رفسنجان به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید و در هفته سوم نیز گل سه امتیازی منشا باعث شد تا گل‌گهری‌ها صدرنشین لیگ بیستم بمانند.

 

او در هفته چهارم لیگ بیستم می‌خواست به گل‌های خود در لیگ بیستم اضافه کند تا همچنان مدعی نخست کفش طلای فصل جدید باشد اما مدافعان ماشین‌سازی به خوبی او را مهار کرده و مانع گلزنی او شدند تا منشا پس از سه هفته گلزنی متوالی، نتواند در تبریز راه به جایی ببرد و دست خالی از دوئل با ماشین‌سازی خارج شد.

 

اما آن طرف طالب ریکانی کاپیتان و هافبک جنگنده صنعت نفت آبادان در قامت یک بازیکن گلزن برای نفتی‌ها حاضر شده و برای دومین هفته متوالی توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند تا با احتساب دبل در گلزنی‌اش در هفته نخست، با چهار گل زده صدرنشین جدول گلزنان شود.

 

منبع: خبرورزشی

نظر شما