شناسهٔ خبر: 44300323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

از رزمایش خدمت تا تلاش بسیج در کنار کادر درمانی شاهرود+تصاویر

کاروان خودرویی اقتدار بسیج شهرستان شاهرود به اجرای رژه پرداخت و غیرت دینی و اسلامی خود را در عرصه‌های امنیت و سلامت و خدمت‌رسانی به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیجیان شاهرود با اجرای رزمایش خدمت‌رسانی و کمک مؤمنانه، غیرت دینی و اسلامی خود را باز هم به نمایش گذاشتند.
کاروان خودرویی اقتدار بسیج شهرستان شاهرود به اجرای رژه پرداخت و غیرت دینی و اسلامی خود را در عرصه‌های امنیت و سلامت و خدمت‌رسانی به نمایش گذاشت.
در این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان، مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱)، شهردار، معاون هماهنگ‌کننده گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و سایر مسؤولان شهرستان در ساعت گل شاهرود برگزار شد، کاروان خودرویی اقتدار بسیج از مقابل جایگاه و تمثال امام راحل و شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی رژه رفته و اقتدار و حضور امیدآفرین خود را به نمایش عموم گذاشتند.
در این نمایش اقتدار، بیش از ۱۰۰ خودرو در سه عرصه بسیج و امنیت با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و امام علی (ع)، بسیج و سلامت یا حضور خودرو‌های امدادی و بسیج و خدمت‌رسانی یا حضور خودرو‌های جهیزیه و کمک مؤمنانه حضور فعالانه بسیج را در خدمت به نظام و مردم و ولایت به تماشا گذاشتند و اعلام کردند که همواره در صحنه حضور خواهند داشت.
آغاز محله‌گردی‌ها
اما در این میان، آغاز محله‌گردی‌های بسیجیان برای تکمیل بانک اطلاعات نیازمندان به خدمات‌رسانی و شناسایی محرومان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا هم خبر خوب دیگری بود که شنیده شد.
بسیجیان این روز‌ها با حضور منزل به منزل در محله‌ها، نشان داده‌اند هر جا تفکر بسیجی باشد، سبب توسعه، آبادانی، عمران و اعتماد مردم می‌شود.
تردیدی وجود ندارد که در روز‌های همه‌گیری ویروس کرونا به روح و فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر انقلابی نیاز داریم که این فرهنگ امروز در جامعه بسیجیان مشهود است و در این راستا تلاش می‌کنند.

نظر شما