شناسهٔ خبر: 44298277 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بانوی ملی‌پوش اسنوکر: شروع مجدد تمرینات برای بانوان سخت‌تر است/ فعلا مسابقات جهانی نداریم

امیررضا امیری‌نژاد

ارمغان حسنی می گوید که شروع مجدد تمرینات برای  بانوان در باشگاه ها سخت تر بوده چرا که باشگاه های محدودی برای حضور بانوان وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، قرار بود نوزدهمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان از  ۱۳ تا ۱۶ آبان برگزار شود که با توجه به شرایط قرمز کرونا و به منظور حفظ سلامت و ایمنی ورزشکاران، داوران و مسئولین برگزاری و همچنین بخشنامه فدراسیون پزشکی ورزشی این مسابقات لغو شد.  طبق تصمیم فدارسیون قرار شد  این مسابقات از ۴ تا ۷ آذر پیگیری شود اما متاسفانه باز هم به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد.  
ارمغان حسنی بانوی ملی‌پوش اسنوکر ایران در گفتگو با ایسنا، در باره لغو مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر بانوان گفت: قرار بود مسابقات ۴ آذر پیگیری شود که به دلیل شرایط قرمز کرونا و محدودیت های موجود این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد. قرار است زمانی که شرایط کمی بهتر شود این مسابقات برگزار شود.
بانوی ملی پوش اسنوکر ایران در خصوص تمریناتش در زمان شیوع کرونا گفت: تا قبل از اینکه قرنطیه بر شهر حاکم شود روزی حدود دو ساعت و نیم در باشگاه تمرین می کردم که متاسفانه شرایط قرنطینه پیش آمد و تمام باشگاه ها تعطیل شد. همچنین معتقدم امکان تمرین برای هیچ یک از بازیکنان در زمان قرنطینه وجود ندارد. 
او افزود: به امید خدا پس از اتمام قرنطینه باز هم تمرینات خود را شروع می کنم چرا که باید تمامی بازیکنان همواره آماده باشند. شروع مجدد تمرینات برای  بانوان در باشگاه ها سخت تر بوده چرا که باشگاه های محدودی برای حضور بانوان وجود دارد. فکر می کنم بعد از این قرنطینه تمامی بازیکنان حداقل تمرین را داشته باشند تا بتوانند در مسابقات بعدی خود موفق های لازم را کسب کنند. 
حسنی با بیان اینکه فعلا مسابقات جهانی در پیش روی بانوان ایران نیست، افزود: باید مسابقات کشوری سه بار در سال پیگیری شود اما متاسفانه این امر محقق نشده است اما به محض اینکه شرایط کمی آرام شود قطعا فدراسیون برنامه ریزی کرده و مسابقات را برگزار می کند.
او در آخر گفت: امیداورم همه سالم باشند و این محدودیت ها را جدی بگیرند تا دچار این بیماری نشوند و بتوانند شرایط عادی زندگی خود را دنبال کنند. 
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما