شناسهٔ خبر: 44292966 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

توضیح احسان علیخانی؛ «عصر جدید» کی پخش می‌شود؟

کرونا دامن برنامه تلویزیونی عصر جدید و احسان علیخانی را هم گرفت. با وجود اینکه سازندگان عصر جدید وعده داده و بودند آبان ماه سری جدید آن را تولید خواهند کرد اما با گذشت بیش از یک ماه خبری از این مجموعه تلویزیونی نبود.

صاحب‌خبر -

فرارو- کرونا دامن برنامه تلویزیونی عصر جدید و احسان علیخانی را هم گرفت. با وجود اینکه سازندگان عصر جدید وعده داده و بودند آبان ماه سری جدید آن را تولید خواهند کرد اما با گذشت بیش از یک ماه خبری از این مجموعه تلویزیونی نبود. 

در همین رابطه احسان علیخانی سرانجام در گفت‌وگویی اینستاگرامی، توضیحاتی درباره بازگشت به آنتن داد. آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی، رویا نونهالی و بشیر حسینی داوران "عصر جدید" در قالب ارتباط تصویری، او را در این گفت‌وگو، همراهی کردند.

او توضیح داد: "قرار بود آبان برگردیم، اما هم مثل خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجراییم."

علیخانی گفت:«90 درصد از شرکت‌کنندگان از شهرهای دیگرند آن‌ها هم خانواده دارند و گروه‌های پر تعدادند. مثلاً گروهی داریم که 60 نفره‌اند و دو روز باید به تهران بیایند تمرین کنند. ممکن است پدر و مادرهایشان درگیر باشند. امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم در زمستان این کار را انجام دهیم.»

او درباره زمان ضبط اصلی قسمت‌های باقی‌مانده از فصل دوم "عصرجدید" با حضور شرکت‌کنندگان، خاطرنشان کرد: "اگر شرایط مهیا باشد در دی‌ماه ضبط ادامه این فصل را شروع می‌کنیم وگرنه در بهمن یا اسفند ضبط اصلی را شروع می‌کنیم."

او همچنین از ضبط برنامه‌ای بدون حضور شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: «از اوایل هفته بعد ضبط کاری را شروع می‌کنیم که طی آن 8 تا 10 کلاکت تولیدی را در استودیو خواهیم داشت که شرکت‌کننده‌ها در آن نیستند. در این برنامه من و داوران هستیم و فکر می‌کنم در دی‌ماه پخش شود.»

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای  ساخته و پخش می‌شود. تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه با  احسان علیخانی است و تاکنون دو فصل آن تولید و پخش شده است. فصل سوم آن قرار بود از آبان ماه تولید شود که به خاطر کرونا به تعویق افتاد.

نظر شما