شناسهٔ خبر: 44275622 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"عصرجدید" دی ماه پخش می‌شود

مجری و تهیه‌کننده برنامه "عصر جدید" با اشاره به شروع برنامه‌ای بدون حضور تماشاگران از هفته آینده و پخش در دی‌ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چند روز گذشته گزارشی درباره وعده برنامه تلویزیونی "عصر جدید" منتشر کردیم و در آن به این نکته اشاره شد که قرار بود احسان علیخانی و همکارانش بنابر وعده‌شان آبان‌ماه به آنتن می‌آمدند که این وعده محقق نشد. 

در پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  مشخص شد که عوامل و دست‌اندکاران "عصر جدید" در تلاشند مراحل نیمه‌نهایی و نهایی فصل دوم این برنامه تلویزیونی را در ماه‌های باقیمانده از سال 1399 به مرحله ضبط و پخش برسانند. حتی با توجه به انتشار فراخوان فصل سوم، قرار است با آرام شدنِ کرونا و مهیا شدن شرایط، "عصر جدیدی‌"ها در تابستان 1400 تولید فصل سوم را آغاز کنند. 

احسان علیخانی سرانجام در گفت‌وگویی مجازی، توضیحاتی درباره بازگشت به آنتن داد. البته آریا عظیمی‌نژاد، امین حیایی، رویا نونهالی و بشیر حسینی داوران "عصر جدید" در قالب ارتباط تصویری، او را در این گفت‌وگو، همراهی کردند. او ابتدا توضیح داد: قرار بود آبان برگردیم، اما هم مثل خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجراییم.

علیخانی گفت: 90 درصد از شرکت‌کنندگان از شهرهای دیگرند آن‌ها هم خانواده دارند و گروه‌های پر تعدادند. مثلاً گروهی داریم که 60 نفره‌اند و دو روز باید به تهران بیایند تمرین کنند. ممکن است پدر و مادرهایشان درگیر باشند. امیدواریم شرایط بهتر شود و بتوانیم در زمستان این کار را انجام دهیم.

او درباره زمان ضبط اصلی قسمت‌های باقی‌مانده از فصل دوم "عصرجدید" با حضور شرکت‌کنندگان، خاطرنشان کرد: اگر شرایط مهیا باشد در دی‌ماه ضبط ادامه این فصل را شروع می‌کنیم وگرنه در بهمن یا اسفند ضبط اصلی را شروع می‌کنیم.

او همچنین از ضبط برنامه‌ای بدون حضور شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: از اوایل هفته بعد ضبط کاری را شروع می‌کنیم که طی آن 8 تا 10 کلاکت تولیدی را در استودیو خواهیم داشت که شرکت‌کننده‌ها در آن نیستند. در این برنامه من و داوران هستیم و فکر می‌کنم در دی‌ماه پخش شود.

انتهای پیام/

نظر شما