شناسهٔ خبر: 44274414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیک کرونا در شهرستان طبس شکسته شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس از شکسته شدن پیک کرونا در شهرستان طبس خبر داد.

صاحب‌خبر -

فروزانفر رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت : محدویت‌های اعمالی در شهرستان طبس باعث کاهش آمار تعداد کرونایی‌ها شده است.

او افزود : ۹۵% بیماران کرونایی از بیمارستان ترخیص شدند و تنها ۵ درصد فوتی داشته ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت: تعداد مبتلایان و تعداد بیماران کرونا بستری در بیمارستان فراتر جمعیت شهرستان طبس بود.

او با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر تست‌های انجام شده و تعداد موارد بیماریابی بیشتر شده است تصریح کرد: تست کرونا مطابق دستور العمل ارسالی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی بدون محدودیت انجام می‌شود.

کاهش ابتلا و بستری بیماران کرونایی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس با اشاره به اینکه روند کاهشی ابتلا و بستری بیماران کرونایی داشته ایم تصریح کرد: خواهشی دارم که کاهش آمار باعث نشود تا محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌ها رعایت نشود و با مرز بحران در هفته های قبل دچار شویم.

فروزانفر گفت: فردی که مشکوک به بیماری حاد تنفسی باشد با ویزیت و تشخیص پزشک به مرکز اورژانس بیماری‌های حاد تنفسی منتقل خواهد شد.

او تصریح کرد: بخش‌های کرونا در شهرستان طبس در طبقات دو و سه بیمارستان شهید مصطفی خمینی و به هیچ عنوان بیمار دیگری در این دو طبقه بستری نمی‌شود

بیشتر بخوانید

فروزانفر افزود: اگر مردم بیماری دیگری دارند بدون هیچ ترسی به بیمارستان مراجعه کنند تا بیماری آن‌ها پیشرفت نکند و به کادر درمان و بهداشتی اعتماد داشته باشند.

او با اشاره به اینکه در چند هفته گذشته تجهیزاتی به بیمارستان منتقل شده است گفت: دستگاه اکسیژن ساز ۴۰۰ لیتری بیمارستان طبس منتقل و کار نصب آن تمام شده است

انتهای پیام/ک

نظر شما