شناسهٔ خبر: 44274375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیشرفت 70 درصدی مبلمان شهری کوی نمدمالان در شهرکرد

سرپرست سازمان بازآفرینی شهری شهرکرد گفت: از آنجایی که شهرکرد در سال۹۷ به عنوان شهر نمد شناخته شد، اجرای طرح کف سازی و مبلمان شهری کوی نمدمالان را در دستور کار قرار دادیم.

صاحب‌خبر -

اکبر شاهوردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص روند پروژه‌های زیباسازی در برخی از محله‌های شهرکرد، گفت: از آنجایی که شهرکرد در سال۹۷ به عنوان شهر نمد شناخته شد، شهرداری اجرای طرح کف سازی و مبلمان شهری کوی نمدمالان را رسالت خود دانست. 

سرپرست سازمان عمرانی بازآفرینی شهری شهرکرد ادامه داد: برای این پروژه ۸۰۰ میلیون تومان از طریق سازمان و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از طریق سیما منظر شهری تامین اعتبار شد و سه ماه است که این طرح آغاز شده و تاکنون ۶۰ الی ۷۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

شاهوردی تصریح کرد: پروژه زیباسازی امامزاده دوخاتون شهرکرد نیز از سال‌ها پیش آغاز شده و بخشی از بازآفرینی توسط راه‌وشهرسازی انجام شد اما مابقی پروژه به علت کمبود اعتبار راکد ماند که وظیفه خود دانستیم این طرح را نیز به پایان برسانیم.

وی افزود: قرارداد ادامه فعالیت زیباسازی امامزاده دوخاتون شهرکرد با ۸۰۰ میلیون اعتبار بسته شد و تا عید نوروز امسال نیز به پایان خواهد رسید.

سرپرست سازمان عمرانی بازآفرینی شهری شهرکرد در خصوص سقاخانه نیز اظهار کرد: به منظور دفع آب‌های سطحی پروژه بازآفرینی با اعتبارات دولتی آغاز و در دستور کار قرار گرفت که ۵۰۰ میلیون اعتبار برای این کار اختصاص داده شد.

شاهوردی در پایان در خصوص پیاده راه خواجه‌نصیر تصریح کرد: این پروژه با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به اتمام رسید و کار کف‌سازی این پیاده‌راه از میدان فردوسی تا ضلع شمالی میدان انقلاب که بافت فرسوده‌ای داشت بازآفرینی شد.

انتهای پیام/3339/م

نظر شما