شناسهٔ خبر: 44274289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان:

مثبت شدن تست کرونای بازیکنانم بعد ۳۰ روز شوک‌آور بود

معصومه عبدالجوادی

مربی تیم هندبال زنان پرسپولیس بهبهان گفت: بازیکنانم ۳۰ روز قبل مبتلا به کرونا بودند و حال دوباره تست‌شان مثبت شد و این موضوع سبب شوک به تیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در سومین روز از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان دو تیم اشتادسازه و پرسپولیس بهبهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند. تیم اشتادسازه که در بازی روز نخست مقابل فولاد مبارکه سپاهان شکست خورده بود نیاز به یک برد با اختلاف زیاد داشت. اشتادسازه در نهایت توانست این بازی را با نتیجه ۳۳ بر ۱۸ به سود خود به پایان برساند.

البته مربی تیم پرسپولیس هم علت شکست با اختلاف زیاد را شوکی که به بازیکنان به دلیل مثبت شدن تست کرونا وارد شده دانست. در ادامه مصاحبه مربیان و بازیکنان هر دو تیم را می‌خوانید.

ناهید رضایی سرمربی پرسپولیس بهبهان بعد از شکست مقابل اشتادسازه مشهد گفت: از قبل می‌دانستیم که بازی سختی است، بازیکنانمان را برای بازی آماده کرده بودیم. اما با توجه به شرایط نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم چون سه بازیکن اصلی‌مان را به دلیل مثبت شدن تست کرونا در اختیار نداشتیم. البته آن‌ها ۳۰ روز پیش مبتلا به کرونا شده بودند ولی باز هم تستشان مثبت شد و یک شوک به آنها وارد شد. بازیکنانم در نیمه اول خوب بازی کردند اما در نیمه دوم تجربه تیم مقابل به تیم ما چیره شد. میزبانی تیم مشهد خوب است و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود. شرایط برای بازیکنان خوب است.

ناهید رضایی سرمربی پرسپولیس بهبهان

فاطمه مریخ بازیکن پرسپولیس بعد از شکست مقابل اشتادسازه مشهد گفت: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم به دلیل تجربه کم و سن کم نتوانستیم برنده بازی باشیم و بازی را واگذار کردیم. البته تجربه تیم اشتادسازه هم بیشتر بود و این دلیل برد این تیم بود.

فاطمه مریخ بازیکن پرسپولیس

ملیحه یغمایی پور بازیکن تیم هندبال اشتادسازه مشهد بعد از برد مقابل پرسپولیس بهبهان گفت : برد با تعداد زیاد گل را از قبل پیش بینی می‌کردیم. تیم مقابل تیم جوان و پرانگیزه بودند. همه تیم‌ها برای برد می آید اما خوب برد سهم تیم ما شد. ما پیش بینی کردیم که مقابل این تیم با اختلاف زیاد پیروز شویم و خداراشکر که توانستیم. سطح مسابقات نسبت به سال قبل خیلی بهتر شده و تیم‌ها خیلی قوی تر ظاهر شدند. میزبانی هم عالی است و مطمئنا قهرمان این دوره از مسابقات هم تیم اشتادساره خواهد بود.

ملیحه یغمایی پور بازیکن تیم هندبال اشتادسازه مشهد

سعیده قدرتی مربی تیم اشتادسازه مشهد نیز بعد از برد مقابل پرسپولیس بهبهان گفت: بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان تیم بهبهان پرانگیزه و جوان هستند. این دوره از لیگ مسابقات به صورت دوره ای و فشرده برگزار می شود فرصتی برای جبران اشتباهات نیست و ما تمام تلاش کردیم تا از تمام ظرفیت و پتانسیل خود استفاده کنیم. یکی از جذابیت‌هایی که این دوره از مسابقات دارد این است که مسابقات قابل پیش بینی نیست و همه تیم‌ها با انگیزه و با قدرت می جنگند تا بهترین نتیجه را بگیرند. مهمترین هدف ما این است که از قهرمانی خود دفاع کنیم و دوباره قهرمان این دوره از مسابقات شویم.

انتهای پیام

نظر شما