شناسهٔ خبر: 44273827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار عنوان کرد:

استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی استان مرکزی جهت اجرای پروژه‌ اقدام ملی مسکن

شقایق ابراهیمی

استاندار مرکزی گفت: شرکت هایی که در زمینه تولیدات لوازم خانگی و مصالح ساختمانی فعالیت دارند ابتدا باید نیازهای استان را تامین کنند، همچنین نیاز است این شرکت‌ها با پیمانکاران ساخت و ساز ارتباط برقرار کنند تا بتوان از تولیدات آنها استفاده بهینه داشت.

صاحب‌خبر -

سیدعلی آقازاده روز سه شنبه در جریان سفر به شهرستان فراهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دیدار و سرکشی از واحدهای تولیدی فراهان به همراه تعدادی از مسئولین شهرستانی و استانی، از دو واحد تولیدی شهرستان که اهمیت بالایی در اقتصادی استان و تولیدات کشور دارند از جمله شرکت کویر ریس بازدید به عمل آمد و مشکلات شرکت‌ها بررسی شد.

وی افزود: در صورتی که مشکلات این شرکت در راستای تامین مواد اولیه ادامه پیدا کند، احتمال تهدید تعدیل نیرو برای شرکت وجود دارد که امروز در این جلسه مقرر شد در کوتاهترین زمان ممکن با مدیران وزارت صمت هماهنگی لازم انجام شود تا پایان سال بدون تعدیل نیرو، افزایش مواد اولیه بویژه مواد اولیه پتروشیمی حاصل شود تا در سال آینده فکر اساسی جهت تامین مواد اولیه شرکت صورت گیرد.

آقازاده بیان کرد: همچنین شرکت دیگر که در زمینه تولیدات درب و پنجره فعالیت دارد، در گذشته‌ای نه چندان دور به سبب مشکلات موجود به تعطیلی کشیده شده بود، اما در حال حاضر با وجود مدیران جدید، فعالیت خوبی در این شرکت مشاهده می‌شود و امیدواریم شاهد توسعه تولیدات این شرکت در سطح استان و کشور باشیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: نداشتن پروسه مصرف در بازار یکی از مشکلات این شرکت بود که با شروع پروژه‌های اقدام ملی در سطح استان که تا پایان سال 1400 به بیش از 20 هزار واحد مسکونی می‌رسد، مصوب شد شرکت هایی که در زمینه تولیدات لوازم خانگی و مصالح ساختمانی فعالیت دارند ابتدا نیازهای استان را تامین کنند. همچنین مقرر شد که این شرکت با پیمانکاران ساخت و ساز ارتباط برقرار کند تا بتوان از تولیدات این شرکت استفاده بهینه داشت.

انتهای پیام

نظر شما