شناسهٔ خبر: 44273745 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نویدکیا:

در جریان آتش‌بازی نبودم/ باید در زدن ضربات آخر بیشتر دقت کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از نوع بازی بازیکنانم راضی هستم، اما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محرم نویدکیا پس از تساوی خانگی سپاهان مقابل سایپا اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت بازی کردیم. در نیمه اول خوب بودیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم گل هم زدیم اگر از موقعیت‌های دیگرمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم، ولی نیمه دوم واقعاً نیمه متفاوتی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: شاید فقط در ۵-۶ دقیقه اول این نیمه خوب بودیم و بعد سایپا بازی را در دست گرفت. بهتر از ما توپ را در زمین می‌چرخاندند و سعی می‌کردند موقعیت‌سازی کنند خیلی نمی‌توانستند موقعیت‌های خاص ایجاد کنند، ولی نبض بازی دست‌شان بود و ما بیشتر می‌دویدیم که از آن‌ها توپ بگیریم.

وی در مورد اینکه با توجه به تعویق یک‌روزه بازی مقابل تراکتور درخواستی برای تعویض بازی امروز مقابل سایپا به سازمان لیگ ارائه شده است، گفت: درخواستی ندادیم، چون بازی هفته بعد را باید به مسجدسلیمان برویم بازی کنیم. ترجیح دادیم، چون در خانه هستیم این بازی را سه روزه انجام بدهیم و بازی بعدی را چهار روزه برگزار کنیم.

نویدکیا در خصوص آتش‌بازی و نورافشانی در دقیقه ۴ مسابقه به مناسبت تولدش که توسط باشگاه و کمیته مشوقین سپاهان انجام شد، اظهار داشت: خیلی از آن‌ها ممنون هستم حس خوبی است، ولی این‌ها مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند که شرایط تیم را بهتر مهیا کنم و بیشتر کمک کنم. ولی در جریان همان اتفاق دقیقه ۴ هم نبودم. اتفاقی بود خیلی از آن‌ها ممنون هستم و امیدوارم بتوانم در کل به تیمم کمک کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه چه زمانی این تیم به ایده‌آل مدنظرش می‌رسد، عنوان کرد: از لحاظ نوع بازی از بازیکنانم راضی هستم، نه نیمه دوم این بازی، ولی در کل دو بازی گذشته و نیمه اول بازی مقابل سایپا خیلی خوب بود. آنطور که من دلم می‌خواهد بازی می‌کنند فقط اگر بتوانیم در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم فکر می‌کنم تیم شرایط خیلی خوبی پیدا می‌کند.

نظر شما