شناسهٔ خبر: 44273737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استمداد کارگران شهرداری بندرلنگه از امام‌ جمعه/ معوقات‌مان پرداخت نشده است!

امام جمعه شهرستان بندرلنگه در جمع کارگران مراجعه کننده به دفترش به دلیل عدم پرداخت معوقات دستمزدی حضور پیدا کرد و پای درد دل آنها نشست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، جمعی از کارگران  فضای سبز شهرداری بندرلنگه پیش از ظهر امروز برای پیگیری مطالبات معوقه دستمزدی خود، به دفتر امام جمعه این شهرستان مراجعه و در فضایی صمیمی مطالبات خود را بیان کردند.

این کارگران که بیش از 4 ماه از معوقات  سال گذشته خود را دریافت نکرده‌اند، در پی تداوم این موضوع با حضور در دفتر امام جمعه از حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه این شهرستان استمداد طلبیدند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه ضمن حضور در جمع صمیمی کارگران فضای سبز شهرداری بندرلنگه ضمن تشکر از صبوری و نجابت کارکنان و خانواده ایشان، گزارشی از پیگیری همه مسؤولان شهرستان و شهرلنگه برای حل مشکل به وجود آمده ارائه کرد و افزود: از همه مسؤولان محترم اجرایی می‌خواهم وضعیت خاص این عزیزان را درک کنند و در اجرای برنامه‌هایی که برای حل مشکل در دست اقدام‌دارند، تسریع نمایند.

وی اضافه کرد: کارگران محترم شهرداری عزیزان ما هستند و روزی بر بنده حقیر نمی‌گذرد که به فکر شما و پیگیر حقوق شما نباشم.


همچنین امروز نشست مشورتی احمد شیبانی فرماندار این شهرستان با فرزاد حسین زاده شهردار و محمود شریفی رئیس شورای اسلامی شهر بندرلنگه با شرکت‌های مربوط جهت رفع مشکلات خدمات شهری ، فضای سبز و پرداخت حقوق معوقه کارکنان برگزار شد وتصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

انتهای پیام/88028/ح

 

نظر شما