شناسهٔ خبر: 44273712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پویش هم پای اربعین طرحی برای کمک به نیازمندان است

یاسوج - ایرنا - مدیر دفتر آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح پویش هم‌پای اربعین، یکهزار جفت کفش به نیت عمودهای مسیر نجف تا کربلا بین کودکان و نوجوان نیازمند شهرستانهای بویراحمد و مارگون توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

ستار هدایتخواه روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پویش با مشارکت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی برای کمک به کودکان و نوجوان نیازمند و کم برخودار امسال راه اندازی شد.
وی با اشاره به استقبال خوب مردم استان از این طرح بیان کرد: شرکت کنندگان در این پویش به ازای هر عمودی در مسیر حرم امام حسین (ع) از نجف تا کربلا ۵۰۰ هزارریال برای تهیه کفش دانش آموزان مناطق محروم کمک کردند.

هدایتخواه مبلغ جمع آوری شده را ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: یکهزار جفت کفش تولید داخل تهیه و بین دانش آموزان نیازمند شهرستانهای مارگون و بویراحمد توزیع خواهد شد.

وی افزود: دفتر آستان قدس رضوی در استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از۱۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرده است.
هدایتخواه  توزیع غذای گرم در ماه محرم و رمضان، کارت‌های هدیه در عید غدیر برای کارگران و اجرای سفره نان مهربانی با توزیع کارت بانکی برای خرید نان با کمک بنیاد کرامت رضوی برای یکهزار خانواده را از دیگر خدمات آستان قدس در ایام کرونا در استان اعلام کرد.

نظر شما