شناسهٔ خبر: 44273596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نفت آبادان از تیم ما در مجموع برتر بود؛

رضایی: دست‌های پنهانی در فوتبال ما وجود دارد

رحمان رضایی می‌گوید تیمش در مقابل نفت آبادان نمایش قابل قبولی ارائه نداده و تیم حریف در مجموع تیم برتر میدان بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان که با اولین شکست تیمش در لیگ بیستم در ورزشگاه تختی آبادان خاتمه یافت، گفت: منصفانه اگر بگویم، ما امروز مقابل صنعت نفت آبادان در حد و اندازه‌های خودمان ظاهر نشدیم و به نسبت آن چیزی که من انتظار داشتم تیمم نتوانست خودش را نشان دهد. احساس می‌کنم که با آن شرایط ایده‌آل خودمان فاصله داشتیم.


وی ادامه داد: تنها بازی ای است که خیلی شجاعانه می‌توانم بگویم که ما در 10 دقیقه آخر بازی می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. بالاخره فوتبال است و ما بعد از پنالتی صنعت نفت دو سه موقعیت خوب به دست آوردیم ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.


او سپس با تبریک به نفت آبادان بیان کرد: به صنعت نفت و سرمربی این تیم تبریک می‌گویم، آنها فوتبال خوبی بازی کردند و تا دقیقه 70 از ما برتر بودند. بعد از آن بازی یک مقدار نوسان پیدا کرد و توپ سریع روی دروازه‌های دو طرف ختم شد.  با توجه به بارش باران تیم‌ها به بازی مستقیم روی آورده بودند. در مجوع می‌توانستیم بهتر باشیم ولی نبودیم. 

 

 

 


رحمان رضایی بار دیگر به بازی های گذشته ذوب آهن اشاره کرد و افزد: حق و حقوقی که در این فوتبال از ما ضایع شده است را باید دوباره یادآوری کنم که دست‌های پنهانی وجود دارد تا بازی‌ها را به سمت و سویی می‌برد. من شخصا ولی آلوده این مسائل نمی‌شوم و به هیچ وجه خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. امروز هم به داور بازی تبریک می‌گویم. بازی سختی را قضاوت کرد. درگیری و تنش در بازی زیاد بود، ولی یک جاهایی هم می‌توانست بهتر سوت بزند. ولی این شکست را علیرغم اینکه می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، می‌پذیرم.


سرمربی ذوب آهن در خصوص اعتراضش در برخی از زمان‌های بازی گفت: یکسری اتفاقات در بازی می‌افتاد و به نظر می‌رسید داور روی توپ‌های 50-50 بد سوت می‌زد. در صحنه‌هایی اتفاقاتی می‌افتاد که من تعجب می‌کردم که این بازی فوتبال است یا نه؟ آقا تنیس و والیبال نیست و درگیری در آن زیاد است. بازیکنان می پرند و داور سوت می زد. من در صحنه‌ای از داور کنار پرسیدم که چه اتفاقی افتاد که داور سوت زد؟ دو بازیکن برای توپ به هوا ‌پریدند و وقتی به پایین آمدند، بدون اینکه بازیکنان حتی شاکی باشند، داور به نفع حریف  خطا گرفت. یک صحنه و دو صحنه نبود بلکه در چندین صحنه چنین اتفاقی افتاد.

نظر شما