شناسهٔ خبر: 44273592 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقلال دلتنگ مهدی آقای گل (عکس)

مهدی قایدی در ترکیب تیمش درخشش لازم را نداشت، استقلال نیز نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در ورزشگاه شهر قدس نتوانست دروازه پیکان را باز کند. تلاش آنها در برابر سد محکم دفاعی پیکان بی نتیجه بود و آنها نتوانستند روزنه ای برای باز کردن این خط دفاعی پیدا کنند.

 

 

 


یکی از بازیکنانی که کادرفنی آبی ها امید زیادی داشت تا بتواند برای تیمش گره گشا باشد، مهدی قایدی بود. باشوی کوچک در این دیدار در حد انتظار ظاهر نشد و برخلاف فصل گذشته، در لیگ بیستم هنوز به آن شرایط خوبش نرسیده است.


مهدی قایدی در بازی با پیکان با اینکه تا لحظه آخر در ترکیب تیمش بود، اما تنها 22 بار به هم تیمی هایش پاس داد که نصف این پاس ها نیز اشتباه بودند و به مقصد نرسیدند تا باشوی کوچک با ثبت آمار تنها 50 درصد پاس سالم، آمار بدی را زا خود به جا گذاشته باشد.


علاوه بر این، قایدی 4 بار نیز به روی دروازه سانتر کرد که بی حاصل بود. او هرگز موفق به دریبل بازیکنان پیکان نشد و تنها شوتی را که به سمت دروازه زد، محمد دریس به خوبی دفع کرد.

 

 

 


تجربه نشان داده که هر زمان قایدی راه بیفتد، موتور استقلال نیز روشن می شود. مهاجم جوان و بوشهری آبی ها در فصل گذشته عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشت و همین عامل باعث شد تا انتظارات از این بازیکن بالا برود.


مهدی قایدی در لیگ نوزدهم 10 بار برای استقلال گلزنی کرد و 8 پاس گل نیز داد ولی این بازیکن تا هفته چهارم تنها در بازی با مس رفسنجان یک پاس گل به ارسلان مطهری داده است.


نکته امیدوار کننده برای هواداران استقلال این است که موتور قایدی در فصل گذشته به صورت جدی از هفته ششم به راه افتاد. او در لیگ قبل نیز پس از 5 هفته اول لیگ برتر، یک گل در برابر نفت مسجدسلیمان به ثمر رسانده بود و از هفته ششم و بازی با گل گهر بود که گلزنی و پاس گل های باشوی کوچک شروع شدند و استقلالی ها خیلی امیدوارند این بار نیز تاریخ برای آنها تکرار شود.

نظر شما