شناسهٔ خبر: 44273510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| علیاری: تیم بزرگ سپاهان را تحت فشار گذاشتیم/ همه باید روی سایپا حساب ویژه‌ای باز کنند

گروه استان‌ها- مدافع تیم فوتبال سایپا گفت:‌ در نیمه نخست دیدار با سپاهان تیم خوب جا نیفتاده بود، اما در نیمه دوم تیم بزرگ سپاهان را تحت فشار قرار دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رضا علیاری درباره تساوی یک-یک تیمش برابر سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه بازی بسیار خوبی بود، به خصوص برای من که پس از مصدومیت بازگشت خوبی داشتم. سال گذشته در هفته دوم بدشانسی آوردم و مصدوم شدم و در این فصل هم در هفته اول.

وی افزود: در نیمه نخست تیم خوب جا نیفتاده بود اما در نیمه دوم تیم بزرگ سپاهان را تحت فشار قرار دادیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا ادامه داد: خوشبختانه با وجود مهره‌های باتجربه‌ای که جذب کرده‌ایم شرایط تیم نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر شده است. فصل گذشته کمی بدشانسی آوردیم اما در این فصل تمام هدف‌مان این است که همه بدانند سایپا، سایپای فصل گذشته نیست و باید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنند و مسابقات‌مان نیز این موضوع را نشان داده‌ایم و جلوی تیم‌های بزرگ هم حرف برای گفتن داریم.

وی گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و برای موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی می‌جنگیم و باید ببینیم لطف خدا در کدام جام شامل حال ما می‌شود.

علیاری درباره گلزنی خود پس از بهبود مصدومیت‌اش و با پاس گل محسن مسلمان بیان کرد: محسن مسلمان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس و بهترین پاسور لیگ بوده است. از بازی کردن در کنار بازیکنانی مانند حسین ماهینی، محمدصادق بارانی و محسن مسلمان لذت می‌برم و خوشحالم که چنین بزرگان و بازیکنان باتجربه‌ای در تیم حضور دارند.

انتهای پیام/165/ ز

نظر شما