شناسهٔ خبر: 44273507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کار انقلابی بزرگی برای مردم استان کرمان انجام دهد

فاطمه افضلی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دوست داریم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با همین توان یک کار انقلابی بزرگی برای مردم استان کرمان انجام دهد و ما نیز همه توانمان را پای کار می آوریم و اگر انجام کارها حتی یک روز زودتر انجام شود به نفع ماست.

صاحب‌خبر -

سردار"حسین معروفی" شامگاه سه شنبه ۱۱ آذرماه در مراسم امضاء تفاهمنامه همکاری بین استانداری کرمان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در زمینه لایروبی رودخانه ها و احداث سیل بند در استان کرمان اظهار کرد: در پی وقوع سیل ۸۵۰ میلیارد تومان خسارت به حوزه کشاورزی استان وارد شد که اگر ۱۰۰ میلیارد تومان برای پیشگیری هزینه کنیم دیگر از این مبلغ خسارت جلوگیری می شود.

وی افزود: مردم منطقه جنوب استان کرمان اراده کار و توان دارند اما کسی نیست سرمایه گذاری کند که با ساماندهی وضعیت، سرمایه گذاران ورود خواهند کرد و ۷۴ کیلومتر طول سیل بند جیرفت تا جازموریان است.

معروفی تصریح کرد: باید در فعالیت ها و تلاش قرارگاه خاتم در استان کرمان، شرق استان نیز دیده شود زیرا در شهرستان ریگان و منطقه ده رضا هم مشکل داریم.

وی بیان کرد: در مدیریت سیل گلستان اگر دکتر محمد نبود، نه دولت و نه ما قادر به مدیریت بحران نبودیم. کل امکانات و دستگاه هایی که وارد منطقه شد ۲۰ دستگاه بود اما فرمانده قرارگاه خاتم ۱۲۰ دستگاه طی ۴۵ روز وارد منطقه کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دوست داریم قرارگاه با همین توان یک کار انقلابی بزرگی برای مردم استان کرمان انجام دهد و ما نیز همه توانمان را پای کار می آوریم و اگر انجام کارها حتی یک روز زودتر انجام شود به نفع ماست.

به گزارش ایسنا، "علی رشیدی" مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمان نیز اظهار کرد: با توجه به مشکلات تامین آب در شهر کرمان و به ویژه در فصل تابستان، سریع ترین سامانه ای که می تواند آب را به کرمان برساند، انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری است که شامل پنج پروژه می شود.

وی با اشاره به اینکه تا بهمن ماه امسال سد افتتاح می شود، افزود: ۷۷ کیلومتر خط انتقال است که ۱۷ کیلومتر باقی مانده و ۱۱ کیلومتر از سد و تونل جنوبی اجرا نشده که اضطراری است و باید زودتر انجام شود.

در این جلسه همچنین شهردار کرمان اعلام کرد: بدهی های شهرداری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء تقریبا صفر شده است.

انتهای پیام

نظر شما