شناسهٔ خبر: 44273492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس؛

وفایی حریف اسنوکر باز مشهور انگلیسی نشد

حسین وفایی نماینده کشورمان در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس، با شکست از "مارک سلبی" از صعود به جمع ۱۶ نفر برتر این رقابت‌ها بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس (UK Championship) حسین وفایی، نماینده کشورمان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف "مارک سلبی" حریف قدرتمند و نامدار انگلیسی رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از صعود به جمع ۱۶ نفر برتر این رقابت‌ها بازماند.

وفایی در حالی نتیجه این دیدار را به حریف خود واگذار کرد که ۲ بر یک از او پیش بود و بازی پایاپایی را ارائه داد، اما در نهایت حریف تجربه سلبی نشد.

"سلبی" از مشهور‌ترین ورزشکاران رشته اسنوکر است و در رنکینگ زنده سایت World Snooker در رده چهارم قرار دارد. او مدتی پیش هم فاتح مسابقات اسنوکر مسترز اروپا شد و در حال حاضر از آمادگی بالایی برخوردار است.

سهیل واحدی، دیگر نماینده ایران در مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلیس که در دور نخست رقابت‌ها با پذیرش شکست از "لیو هائوتیان" نفر ۴۲ رنکینگ جهانی از دور مسابقات کنار رفت.

این مسابقات از سری مسابقات "تریپل کراون" اسنوکر است و پس از مسابقات "ورد چمپیونشیپ" معتبر‌ترین رقابت فصل محسوب می‌شود.

"رونی سالیوان" با ۷ عنوان قهرمانی، "استیو دیویس" با ۶ قهرمانی و "استفن هندری" با ۵ قهرمانی، پر افتخار‌ترین اسنوکر بازان این مسابقات هستند.

به فاتح مسابقات قهرمانی انگلیس مبلغ ۲۰۰ هزار و نائب قهرمان ۸۰ هزار پوند پاداش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما