شناسهٔ خبر: 44273426 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

نبض بازی در اختیار تیم سایپا بود/ من در جریان آتش بازی نبودم

محرم نویدکیا درباره تساوی تیم سپاهان برابر تیم سایپا توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی تیمش برابر تیم سایپا اظهار کرد: ما ۲ نیمه متفاوت بازی کردیم و در نیمه اول خوب بودیم. همچنین موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم و  در نهایت گل هم زدیم. اگر از شانس‌های گلزنی استفاده می‌کردیم، در نهایت می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم، اما نیمه دوم بازی متفاوتی را شاهد بودیم.  

او ادامه داد:  شاید فقط در ۶ دقیقه اول نیمه دوم خوب بودیم و بعد سایپا بازی را در دست گرفت. آن‌ها بهتر از ما توپ را در زمین به گردش درآوردند و سعی می‌کردند موقعیت‌سازی کنند؛ اما خیلی نمی‌توانستند موقعیت‌های خاص به وجود آورند. البته نبض بازی دستشان بود و ما بیشتر می‌دویدیم که از آن‌ها توپ بگیریم.

درخواستی برای تعویق بازی با سایپا نداده‌ایم 

او درباره  این که با توجه به تعویق یک ‌روزه بازی مقابل تراکتور، درخواستی برای تعویض بازی امروز مقابل سایپا به سازمان لیگ ارائه نشده است، گفت: درخواستی نداده‌ایم، چون بازی هفته بعد را باید به مسجدسلیمان برویم و بازی کنیم. ترجیح دادیم، چون در خانه هستیم این بازی را ۳ روزه انجام بدهیم و بازی بعدی را ۴ روزه برگزار کنیم.

نویدکیا درباره  آتش‌بازی و نورافشانی  در دقیقه ۴ مسابقه به مناسبت تولدش که از سوی باشگاه و کمیته مشوقین سپاهان انجام شد، اظهار کرد: خیلی از آن‌ها ممنون هستم حس خوبی است، اما این موضوع مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند که شرایط تیم را بهتر مهیا کرده و بیشتر کمک کنم. البته در جریان همان اتفاق دقیقه ۴ هم نبودم. اتفاقی بود. خیلی از آن‌ها ممنون هستم و امیدوارم بتوانم در کل به تیمم کمک کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره  این که چه زمانی این تیم به ایده‌آل مدنظرش می‌رسد، بیان کرد: من از لحاظ نوع بازی از بازیکنانم راضی هستم و آنها در کل ۲ بازی گذشته و نیمه اول بازی، مقابل سایپا خیلی خوب بودند. آن طور که من دلم می‌خواهد بازی می‌کنند؛ فقط اگر بتوانیم در ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم، فکر می‌کنم تیم شرایط خیلی خوبی پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما