شناسهٔ خبر: 44273307 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فیلم شیشه ای ترین لباس عروس در ایران+ عکس و فیلم گفتگو

حوادث رکنا: شیشه ای ترین لباس عروس در ایران راز عجیبی داشت.

صاحب‌خبر -

قاچاقچیان مواد مخدر قصد داشتند لباس عروس شیشه ای را از طریق پست به کشورهای اروپایی منتقل کنند که نقشه شان لو رفت و 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در خصوص لباس عروس آغشته به شیشه به رکنا گفت: ماده مخدر شیشه به صورت مایع از کشور افغانستان وارد ایران شده و با آغشتن آن به سایر وسایل از آن برای قاچاق به کشورهای دیگر استفاده می‌کنند.

وی افزود: قاچاقچی ان قصد داشتند این لباس عروس را از طریق پست از کشور خارج و به یکی از کشورهای اروپایی منتقل کنند که ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق به کشف آن شده و در این پرونده 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: بیش از یک کیلوگرم موادمخدر شیشه با استفاده از روش‌های خاص به لباس عروس آغشته شده و این لباس عروس پس از انتقال از طریق پست به یکی از کشورهای اروپایی با روش های خاص و شستن آن مواد مخدر شیشه را از آن خارج و با قیمت بالایی به فروش می رسانند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به هماهنگی ها و همکاری های خوب پلیس فرودگاه و اداره پست با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مسیرهای قاچاق مواد مخدر بسته شده و ماموران با رصدهای اطلاعاتی موفق به کشفیات زیادی از مواد مخدر در پایتخت شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

نظر شما