شناسهٔ خبر: 44273301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

من آلوده مشکلاتی که دست‌های پنهان ایجاد کرده اند، نمی‌شوم

رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که قبل از دیدار با نفت آبادان صحبتی نکرده بود، پس از بازی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در رابطه با این بازی بیان کرد: ما امروز در حد و اندازه خود ظاهر نشدیم و احساس می‌کنم با شرایط ایده آل خودمان فاصله داشتیم. شجاعانه می‌گویم که ما در ۱۰ دقیقه آخر می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما نشد. ما بعد از پنالتی، چند صحنه خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کردیم، اما منجر به گل نشد. تا دقیقه ۸۰ شاگردان تار تار برتر از ما بودند. شرایط آب و هوایی کمی اذیت کننده بود.

بیشتر بخوانید

او ادامه داد: در این فوتبال حق ما بسیار پایمال شده است و دست‌های پشت پرده مانع پیروزی تیم ما می‌شوند و بازی‌ها را به سمت و سویی می‌برند، اما من خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. داور قضاوت سختی داشت و می‌توانست در بعضی صحنه‌ها بهتر سوت بزند.

رضایی در رابطه با داوری این بازی اظهار کرد: در بعضی صحنه‌ها داور قضاوت درستی نداشت. فوتبال بازی تنیس و والیبال نیست که درگیری نداشته باشد. من این شکست را با وجود این که می‌توانستیم مساوی کنیم، می‌پذیرم.
انتهای پیام/

نظر شما