شناسهٔ خبر: 44273030 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:

ظلمی که داور به تیم ما کرده است، جای بخشش ندارد/ اعتراضات نساجی به داوری جواب داد

حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: داور با مردود اعلام کردن گل سالم تیم ما، ظلمی کرد که جای بخشش ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ۹۰ دقیقه تنها یک اشتباه داشتیم و یک گل سالم هم زدیم. وقتی در زمین حریف به گل برسیم، یعنی کار بزرگی انجام داده ایم، اما نمی‌دانم داور خط به چه دلیلی این گل را مردود اعلام کرد. ظلم بزرگی نسبت به تیم جوان ما  شد و تاسف می‌خورم که شاهد چنین اشتباهاتی هستیم. با سند صحبت می‌کنم، زیرا آنالیزور‌های ما فیلم بازی را دیده‌اند.

حسینی در ادامه گفت: مسئولان تیم حریف در طول هفته فقط به داوری اعتراض کردند و در نهایت هم به خواسته‌ای که داشتند رسیدند و داور برای آن‌ها پنالتی گرفت. پنالتی که داور برای نساجی اعلام کرد درست بود، اما درک نمی‌کنم که چرا داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد. در جریان بازی اصلا به داور اعتراض نکردم. من یاد گرفته ام که فقط به فکر مسائل فنی باشم و تیمی درست کنم که فقط فوتبال بازی کند. ظلمی که داور در حق ما کرد جای بخشش ندارد.

حسینی درباره قفل بودن درب رختکن تیمش پیش از شروع مسابقه گفت: قبل از بازی در رختکن قفل شده بود و ما فکر بدی در مورد این موضوع نکردیم. فقط مجبور شدیم در را بشکنیم و کار‌هایی که لازم بود را انجام دهیم.   

او در پاسخ به این سوال که آیا اعتراض‌های مسئولان نساجی به اشتباهات داوری در طول هفته در بازی این هفته تیمش تاثیرگذار بوده است یا خیر، گفت: وقتی گل سالم ما مردود اعلام می‌شود، یعنی فشار‌هایی که در طول هفته وارد کرده‌اند، جواب داده است. یک بچه هم می‌فهمید که گل ما سالم بود. چرا گلی که ما به سختی به ثمر رسانده‌ایم باید مردود شود؟ واقعاً متاسفم. هیچ وقت به داوری اعتراض نکرده ام، اما دلیل این رفتار‌ها را متوجه نمی‌شوم.

بیشتر بخوانید:

ما با رشادت برابر تیم نفت مسجد سلیمان پیروز شدیم/ قفل کردن رختکن تیم حریف عمدی نبود

حسینی درخصوص مشکل گلزنی نفت مسجد سلیمان گفت: بیشتر تیم‌ها در هفته‌های اول این مشکل را دارند. در آینده موقعیت‌های بیشتری ایجاد می‌کنیم، اما در هفته‌های ابتدایی شرایط دفاعی تیم‌ها خوب است و شانس گلزنی زیادی به حریفان داده نمی‌شود. این مشکل تمام فوتبال ما به ویژه در هفته‌های ابتدایی لیگ است.

انتهای پیام/

نظر شما