شناسهٔ خبر: 44272625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پورموسوی: تیم صنعت‌نفت با برنامه و هدفمند بازی می‌کند

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این تیم در بازی برابر ذوب‌آهن نشان داد با برنامه و هدفمند بازی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سیدسیروس پورموسوی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت و ذوب‌آهن در آبادان بیان کرد: بازی سختی در برابر حریف خود انجام دادیم ولی تیم ما برای کسب سه امتیاز انگیزه لازم را داشت و به آن رسید.

وی افزود: در این بازی سه بازیکن ۱۸ ساله خود را وارد زمین کردم و آنها با ارایه نمایش قابل قبول جواب اعتماد ما را دادند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با بیان اینکه در این دیدار سخت و نفس‌گیر جوانان صنعت‌نفت به خوبی محک خوردند، گفت: تنها تیمی هستیم که بازیکنان جوان خود را از دقیقه اول وارد بازی می‌کنیم.

پورموسوی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و بزرگی است که امروز سخت برابر ما مقاومت کرد ولی انگیزه بازیکنان ما تا دقایق پایانی و حتی موقعی که تیم ما ۱۰ نفره شده برای پیروزی ستودنی بود و این مهم پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.

پورموسوی از طالب ریکانی به عنوان ستاره تیمش در این دیدار یاد کرد و افزود: ریکانی بر خلاف نظر دیگر کارشناسان مهاجم تیم صنعت‌نفت است و با سیستمی که بازی می‌کنیم این بازیکن در نوک حمله تیم بازی می‌کند.

وی اخراج بازیکن تیمش در این دیدار را سختگیرانه دانست و بیان کرد: داور در صحنه اخراج زواری بازیکن ۱۸ ساله‌ تیم اشتباه کرد زیرا به عمد خطا نکرد و داور می‌توانست از اخراجش صرف نظر کند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان ، این پیروزی را به مردم آبادان و خوزستان تبریک گفت و افزود: با شناختی که از تیم صنعت نفت دارم به طور قطع پیروزی‌های این تیم تداوم خواهد داشت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز سه‌شنبه از هفته چهارم لیگ برتر با یک گل میهمانش ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

نظر شما