شناسهٔ خبر: 44272442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام:

طرح ناظران سلامت هلال احمر در استان ایلام آغاز شد

علی اکبری گفت: طرح ناظران سلامت همزمان با طرح محله محور مبارزه با کرونا که به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده در استان ایلام آغاز شد.

صاحب‌خبر -

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: طرح ناظران سلامت به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا ، جلوگیری از شیوع آن و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها در استان ایلام آغاز شد.

او با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت ، اظهار کرد: این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی و نیرو‌های بسیجی سپاه امیرالمومنین (ع) استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای دستورالعمل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است.

علی اکبری با اشاره به نحوه اجرای طرح مذکور، بیان کرد: هر تیم از ناظران سلامت به همراه کارشناسان بهداشت و نیرو‌های بسیجی در محله‌های شهر و در بین اقشار مختلف مردم به ‌ویژه اصناف و بازاریان مراجعه می‌کنند و ضمن بازدید از مراکز تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت همکاری در زمینه آموزش عمومی و توصیه‌های بهداشتی ، توزیع بروشور‌های بهداشتی و تکمیل چک لیست‌های مربوط به رعایت نکات بهداشتی و تحویل به کارشناسان بهداشت محیط کار فعالیت می‌نمایند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام مطرح کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکار‌های کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان ویروس کرونا است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت هم استانی‌ها برای اجرای طرح ناظران سلامت اقدام کرده است.

انتهای پیام/ ن

نظر شما