شناسهٔ خبر: 44272329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

توقف استقلال برابر پیکان

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال در حالی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که پیکان با روشی کاملا تدافعی در طول بازی، مانع از برتری مهمان شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان و استقلال در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی صفر به صفر به اتمام رسید.

«سیدمهدی سیدعلی» با کمک‌های «سعید قاسمی» و «حسین گلشنی» قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

«محمود فکری» سرمربی استقلال که با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده است، این دیدار را از روی سکو‌ها تماشا کرد.

در نهایت بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. با این نتیجه، استقلال به امتیاز هفت رسید و در جایگاه سوم قرار گرفت و پیکان هم جمع امتیازات خود را به عدد پنج رساند.

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه شهدای شهرقدس، این بازی را زیر نظر داشتند.

ترکیب پیکان
محمد دریس، میلاد شیخ‌سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو (اسماعیل بابایی)، ابراهیم صالحی (آرش قادری)، حسین پورامینی، امیر روستایی (محمد ابراهیمی)، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی و رضا جبیره (فرزاد حاتمی)

ترکیب استقلال
رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، محمد نادری، احمد موسوی (سبحان خاقانی)، هرویه میلیچ (محمد دانشگر)، وریا غفوری، مسعود ریگی (فرشید باقری)، آرش رضاوند (داریوش شجاعیان)، ارسلان مطهری و مهدی قایدی
 
بازی های دیگر 
در ادامه دیدار های این هفته، صنعت نفت در آبادان با تک گل دقیقه ۸۶ طالب ریکانی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، میهمانش - ذوب آهن اصفهان را با شکست بدرقه کرد و ۷ امتیازی شد.

و در ورزشگاه نفش جهان اصفهان، سپاهان و سایپا تهران به تساوی یک - یک رضایت دادند. سجاد شهباززراده برای سپاهان و مجید علیاری برای سایپا گل زدند.

چهارشنبه هم مس رفسنجان با تراکتور تبریز برگزار کننده بازی پایانی هفته خواهند بود.
 

نظر شما