شناسهٔ خبر: 44271788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارق ساختمان‌های در حال ساخت کرمان با ۱۸ فقره سرقت دستگیر شد

کرمان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی، سارق حرفه‌ای ساختمان‌های در حال ساخت کرمان دستگیر و ۱۸ فقره سرقت کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سرهنگ مهدی پورامینایی در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهر کرمان حین گشت زنی های هدفمند در ساعات ابتدایی صبح به یک نفر در حال جمع آوری آهن آلات در یک ساختمان در حال ساخت برخورد کردند.
وی ادامه داد: متهم با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد و در نهایت با هوشیاری ماموران انتظامی دستگیر و به منظور بازجویی به مقر پلیس منتقل شد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۱۸ فقره سرقت از ساختمان های در حال ساخت در سطح شهرستان کرمان اعتراف کرد.
سرهنگ پورامینایی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی یادآور شد: شهروندان به منظور پیشگیری از بروز چنین سرقت هایی باید ضمن استفاده از تجهیزات امنیتی و بازدارنده مانند دوربین و دزدگیر، با خادمان خود در تامین امنیت نیز مشارکت داشته باشند.

نظر شما