شناسهٔ خبر: 44271740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون دادگستری مازندران:

پرونده های معوق و قدیمی محاکم مازندران مختومه می شود

رامسر- معاون قضایی رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه پرونده های معوق و قدیمی در محاکم استان مختومه می شود، گفت:دادستانی باید موتور محرکه عدالت باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم پور گنجی عصر سه شنبه در آئین معارفه دادستان رامسر با بیان اینکه دادستان جدید عهده دار مسئولیت سنگینی است، گفت: از دادسرا انتطار می‌رود صادقانه در راه رسیدگی به شکایت‌ها با توجه به مشکلات مالی مردم اقدام کند تا در دادرسی‌ها بی جهت برای مردم هزینه ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: پرونده‌های معوق که طولانی مدت در قفسه‌های دادگستری باقی مانده پیگیری و مختومه شود و دادستان تلاش کند موتور محرکه عدالت به خوبی به چرخش درآید و همکاری نیروی انتظامی و ضابطین قضائی با دادستان بیشتر شود.

حجت الاسلام حسین تقی پور امام جمعه رامسر نیز گفت: اصل خصوصی سازی ۴۴ قانون اساسی باید اجرا می‌شد و علمای قم آن را تصویب کردند و در طی سال‌های متمادی دولت‌ها و مجلس‌های مختلف می آیند و می‌روند و به آن توجهی نشده است.

وی افزود: خصوصی سازی کنونی سبب فساد، رانت و خلاف قوانین است و برای نظام اسلامی تنش‌های زیادی ایجاد شد که هزینه در بر داشته است.

حجت الاسلام حسین تقی پور تصریح کرد: دستگاه قضائی نقش پزشکی را دارد که حتماً باید جراحی کند و در آن درد و خونریزی است و در چشم مفسدین خار محسوب می‌شود.

وی خطاب به دادستان رامسر تصریح کرد: رامسر به عنوان شهر گردشگری با داشتن محیط زیست، دریا، سواحل، مسافران زیادی را جذب می‌کند.

مسئله امنیتی در رامسر نداریم

مرتضی کاردان رئیس دادگستری رامسر نیز افزود: در شهرستان رامسر به مدد همکاران خوب در دادگستری و شورای تأمین مشکل امنیتی نداریم و به مدد الهی و زحمت همکاران در این چند ماه که دادستان نداشتیم خالصانه کار کردند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی دادستان جدید رامسر را فردی، پیگیر، دلسوز و صمیمی خطاب کرد و گفت: امیدوارم با تلاش دادستان و قضات امنیت را به مردم ولایتمدار شهرستان رامسر هدیه کنیم.

مهرعلی روحانی زاده به عنوان دادستان جدید رامسر معرفی و از تلاش‌های سعیدی دادستان قبلی تقدیر شد.

نظر شما