شناسهٔ خبر: 44271559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پیکان صفر - استقلال صفر؛

لیگ برتر فوتبال| تساوی سرد در زمین ناهموار/ استقلال زور بردن نداشت!

دیدار دو تیم پیکان و استقلال با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهرقدس به مصاف هم رفتند که این دیدار بدون اینکه گلی داشته باشد، با تساوی صفر - صفر به پایان رسید. 

آبی‌ها که به‌دلیل محرومیت انضباطی محمود فکری از حضور سرمربی خود روی نیمکت بی‌بهره بودند، بدون شیخ دیاباته مصدوم قصد پیروزی مقابل شاگردان مهدی تارتار را داشتند تا به روند امتیازگیری خوبی که داشتند ادامه دهند اما اندیشه‌های دو سرمربی برای پیروزی کافی نبود و استقلال توانست تنها یک امتیاز را از استادیوم عجیب تیم پیکان دشت کند.

انتظار می‌رفت استقلال بازی را تهاجمی و با فشار روی دروازه پیکان شروع کند اما این شاگردان مهدی تارتار بودند که با پرس سنگین روی خط دفاعی استقلال در دقایق ابتدایی عملا بازی‌سازی مدافعان و هافبک‌های استقلال را مختل کرده و توانستند فشار را به زمین استقلال بیاورند.

از نکات مهم این مسابقه می‌توان به کیفیت بد زمین شهرقدس اشاره کرد که بارها توپ با ناهمواری‌های سطح استادیوم تغییر جهت می‌داد و کنترلش بسیار سخت بود.

هفته چهارم لیگ برتر
ورزشگاه شهرقدس
داور: سید مهدی سیدعلی/ کمک‌ها: سعید قاسمی و حسین گلشنی؛ داور چهارم: سعید رحیمی مقدم/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان.


پیکان صفر
گل: -

استقلال صفر
گل: -

 

ترکیب پیکان: محمد دریس، میلاد شیخ سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، سید محمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره، حجت حق وردی، امیر روستایی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، ووریا غفوری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، احمد موسوی، آرش رضاوند(21 داریوش شجاعیان)، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

نظر شما