شناسهٔ خبر: 44271404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نساجی مازندران با یک گل نفت مسجد سلیمان را برد

ساری - ایرنا - دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان از هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های ایران سه شنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بین ۲ تیم نساجی مازندران و  نفت مسجد سلیمان با گل دقیقه ۸۱ حامد شیری از روی نقطه پنالتی با نتیحه یک بر صفر به سود نساجی پایان یافت تا نساجی به اولین برد خانگی در لیگ بیستم دست یابد.

اگرچه نفت مسجد سلیمان دقیقه ۷۰ در ضربه کاشته گل اول را وارد دروازه نساجی میزبان خود در این مسابقه کرد، ولی این گل از سوی داور آفساید اعلام شد ، تا بازی با نتیجه مساوی دنبال شود تا اینکه گل دقایق پایانی نساجی را پیش انداخت و نتیجه به سود میزبان رقم خورد.

نساجی مازندران که بازی هفته سوم را در تهران با نتیجه یک بر صفر به سایپا این شهر به دلیل آنچه که اشتباهات داوری از سوی مسوولان این باشگاه اعلام شده بود واگذار کرد، توانست با بهره گیری از میزبانی در دومین بازی خانگی خود در لیگ بیستم به پیروزی برسد و ۷ امتیازی شود و با یک پله صعود به رده ششم جدول سعود کند. نفت مسجد سلیمان نیز با همان سه امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۶ تیمی این مسابقات باقی ماند.
داوری این بازی را روح الله شریفی قاضی میدان برعهده داشت و میلاد قاسمی و حمیدرضا افشون به عنوان کمک و همچنین علی محمدی داور چهارم و ابوطلاب طاهریان به عنوان ناظر بازی او را یاری کردند .

ترکیب نساجی
نیما میرزاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، روزبه علیدوست، آرمان قاسمی، سعید بیگی،  ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، (۸۷- بهزاد داوودی) کریم اسلامی ، مهرداد بایرامی‌ریال، محمد مهدی نظری( مجتبی قائد رحمتی ۶۸) بازیکنان تیم نساجی را در این بازی تشکیل می دادند. 
ترکیب نفت مسجد سلیمان
احمد گوهری، مجتبی مقتدایی ، مصطفی تاییج پور (۸۴- مهدی ایزدی)  بهروز نوروزی فر،  سجاد جعفری(۹۰- عباس عسگری)، محمد بلبلی(۷۶- عباس بوعذار)، مهدی احمدی، مهدی محبی(۷۶- فرید بهزادی‌کریمی)، نیما انتظاریف میثم تهیدست، ساسان حسینی نیز بازیکنان تیم نفت مسجد سلمان در این دیدار بودند. 
سرمربی مجتبی حسنی  

نساجی مازندران با برد هفته چهارم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، در هفته پنجم این رقابت ها باید به استقبال بازی با پرسپولیس قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر در این ورزشگاه برود و ۲ تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بازی های قبلی خود را با برد خاتمه دادند.
پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر در هفته چهارم و در استادیوم آزادی تهران شهر خودرو را در هم کوبید و نساجی مازندران نیز بر نفت مسجد سلیمان با ضربه پنالتی غلبه کرد.

نظر شما