شناسهٔ خبر: 44271383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه دیدار سپاهان - سایپا| شادی و ناراحتی دو روی سکه برای نویدکیا/ اعتراض سایپایی‌ها به گل سپاهان

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپا تهران در هفته چهارم لیگ برتر با حواشی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و حواشی داشت.

حواشی:

* محمدرضا خلعتبری مهاجم زردپوشان که در بازی قبلی مقابل تراکتور غایب بود، در لیست بازی امروز نیز حضور نداشت، این بازیکن به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بود.

* نام گئورگی ولسیانی برای اولین‌بار در فصل جدید در لیست سپاهان قرار داشت؛ این بازیکن که در سه بازی قبلی به علت مصدومیت غایب بود، برای بازی امروز مقابل سایپا روی نیمکت زردپوشان نشست.

* پیش از آغاز این مسابقه محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان از ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا و همچنین محسن مسلمان بازیکن فصل پیش این باشگاه با اهدای دسته گل تجلیل و قدردانی کرد.

* تیم فوتبال سایپا برخلاف روال گذشته با پیراهن‌هایی به رنگ سفید و آبی‌فیروزه‌ای در این بازی حاضر شده بود.

* صدای تماشاگران سپاهان از ابتدای بازی از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد، همچنین به مناسبت تولد محرم نویدکیا از وسایل آتش‌بازی در نقش جهان استفاده شد.

* پس از گل اول سپاهان در دقیقه پنجم توسط شهباززاده، نویدکیا شادی زیاد خودش را با باز کردن دست‌هایش نشان داد؛ در این لحظه گزارشگر مسابقه با ابراز ناراحتی از غیبت تماشاگران گفت: لعنت به کرونا!

* جلال‌الدین  علی‌محمدی خرید این فصل سپاهان برای دومین بازی متوالی با بازوبند کاپیتانی در زمین حضور دارد و مهدی کیانی کاپیتان فصل گذشته زردپوشان روی نیمکت نشسته است.

* درحالی‌که قرار بود در دقیقه 9 بازی‌های سپاهان اقدامی برای یادبود شادروان محمود یاوری صورت بگیرد اما در این مسابقه حداقل از طریق دوربین‌های تلویزیونی چیزی دیده نشد.

* هنگام گلزنی سجاد شهباززاده، آتش بازی سپاهان به مناسبت تولد محرم نویدکیا باعث اعتراض اعضای تیم سایپا شد، سایپایی‌ها معتقدند سروصدای ایجاد شده به خاطر آتش بازی سپاهان باعث بر هم خوردت تمرکز تیمی و باز شدن دروازه آن‌ها شده است؛ در فیلم زیر مشخص است که صادق بارانی خطاب به ناظر مسابقه اعلام می‌کند که صدایی شبیه صدای بمب تمرکز آن‌ها را بر هم زده و باعث گل خوردنشان شده است.

 

 

* بعد از تعویض جلال‌الدین علی‌محمدی در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی سپاهان به مهدی کیانی رسید.

* محرم نویدکیا بعد از این‌که سایپا موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، به شدت عصبانی شد و با بازیکنان سپاهان با ناراحتی صحبت کرد.

انتهای پیام/63090/

نظر شما