شناسهٔ خبر: 44271371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرفاوی: پیکان بسته بازی می‌کرد؛ به هدف‌مان نرسیدیم/ پیکانی‌ها با داد و فریاد با داور حرف می‌زدند

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حریف آنها بازی بسته‌ای ارائه کرد گفت: در بازی با پیکان به آن چیزی که می‌خواستیم و هدف ما بود، نرسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صمد مرفاوی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: تمام تلاش‌مان بود که بازی را ببریم، اما متأسفانه نشد. به آن چیزی که می‌خواستیم و هدف ما بود، نرسیدیم.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس عنوان کرد: زمین برای هر دو تیم بد بود و توپ خیلی روزی زمین می‌خوابید. بازیکنان راحت نبودند و نتوانستند استارت‌های لازم را بزنند.

مرفاوی گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که تا آخرین لحظه تلاش خودشان را کردند. حریف بازی بسته انجام می‌داد و سعی در استفاده از توپ‌های برگشتی داشت. مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما اجازه نفوذ به عمق دفاع خودشان را نمی‌دادند. پیکان به یک امتیاز قانع بود، ولی ما دنبال سه امتیاز بودیم. امیدوارم در بازی‌های آینده جبران کنیم.

وی در مورد اینکه استقلال پلن B نداشت، تصریح کرد: اگر به بازی نگاه کرده باشید، بازی در اختیار ما بود. توپ را در تمام عرض زمین به چرخش درمی‌آوردیم، اما دفاع لایه‌ای پیکان بازی را بسته بود. پنج دفاع آنها تکان نمی‌خوردند و حتی فوروارد‌های آنها به داخل زمین خودشان می‌آمدند و عملا بدون مهاجم بازی می‌کردند. کار خودمان را انجام دادیم و سعی در نفوذ داشتیم. تعویض‌هایی انجام دادیم و می‌توانستیم به گل برسیم که این اتفاق نیفتاد.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری مشکلی نداشت و حداقل من مشکلی با داوری نداشتم، اما تیم حریف سعی می‌کرد با داد و فریاد با داور صحبت کند.  منظوری نداشتند و شاید عادت بوده که باید کنار گذاشته شود.

مرفاوی در خصوص اینکه استقلال چه زمانی تبدیل به یک تیم کامل می‌شود، اظهار داشت: سعی می‌کنیم هفته به هفته بهتر شویم. امروز شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی را نداشتیم و امروز هم مسعود ریگی را از دست دادیم. از روزی که استارت زدیم، برای هماهنگی زمان کمی در اختیارمان بود. برای آمادگی پیش فصل 6 تا 8 هفته نیاز است. از روزی که تمرینات را شروع کردیم و اکنون که هفته چهارم لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم، هفت هفته می‌گذرد. بنابراین، تمرینات را دیر شروع کردیم. تیم‌هایی که زود شروع کرده‌اند، شرایط نسبتا بهتری دارند. امیدوارم در هفته‌های آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا استقلال دیر تعویض می‌کند، گفت: تعویض‌های ما با مشورت انجام می‌شود و من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم. سرمربی تیم آن بالا بود و بازی را می‌دید. ما به عنوان عضو تیم کار مشاوره را انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما