شناسهٔ خبر: 44271201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

توقیف ۷ دستگاه خودرو و کشف ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات توقیف ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت آریسان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات مردمی در برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا طرح عملیات ویژه ای از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح عملیاتی یک روزه و با برنامه ریزی انجام شده، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه وانت آریسان حامل بار قاچاق را که در حال تردد در محور اراک - قم بودند را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات تعداد ۶ دستگاه لباسشوئی، یک دستگاه ماشین ظرفشوئی، چهار دستگاه کولر گازی، یک دستگاه موتور خودرو استوک، در حدود ۶۷ هزار عدد مواد خوراکی و نوشیدنی و تعداد ۳۴۶ عدد لوازم اسپرت خودرو قاچاق کشف شد.

مفخمی ارزش کالاهای مکشوفه را در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی در حدود ۷ میلیارد عنوان کرد و گفت: در این عملیات ۷ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما