شناسهٔ خبر: 44271076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه خبر داد؛

رشد ۷۴ درصدی تولیدات ایران خودرو کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه گفت: تولید خودرو در ایران‌خودرو کرمانشاه نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد رشد داشته است.

صاحب‌خبر -

محمد ملکی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی آمار تولیدات شرکت ایران خودرو کرمانشاه از ابتدای سال جاری تا اول آذر ماه نشان می‌دهد که این شرکت ۲۱ هزار و ۱۲ دستگاه خودرو پژو پارس تولید کرده است.

وی افزود: این در حالی است که تولید کل محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه در سال ۹۸، ۲۱ هزار و ۱۰ دستگاه خودرو بوده که این مقدار ضمن شکستن رکورد تولید سالیانه شرکت، نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۴ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات با کیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان عنوان کرد.

ملکی ادامه داد: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل خودرو در محل کارخانه نیز فراهم شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در عمل به شعار سال (جهش تولید) حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری سازی خودروها در محل کار حضور دارند تا خودروها زودتر تحویل مشتریان شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه خاطر نشان کرد: تولیدات قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه مصرف می‌شود که همین موضوع، اشتغال غیر مستقیم زیادی ایجاد کرده است.

گفتنی است، تمامی محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای سه ستاره کیفیت است که نشانگر دقت، سرعت و کیفیت بالای تولید محصولات این خودرو ساز است.

نظر شما