شناسهٔ خبر: 44270720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تولید تایر در کارخانه بارز کردستان از مرز پنج میلیون حلقه گذشت

سنندج- ایرنا- مدیرعامل کارخانه بارز کردستان گفت: تولید تایر این کارخانه در سال جهش تولید برای نخستین بار در کشور از مرزپنج  میلیون حلقه گذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات گروه صنعتی بارز، مصطفی میرسعید قاضی روز سه‌شنبه اظهار داشت: تولید تایر کارخانه بارز کردستان در سال گذشته سه میلیون و ۷۷۵ هزار حلقه بود که در آذرماه امسال از مرز پنج میلیون حلقه عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال این کارخانه بیشترین رکورد تولید تایر سواری در کشور را به نام خود ثبت کرد، افزود: با همکاری اداره کل تحقیقات و توسعه گروه صنعتی بارز سایزهای جدید از بزرگترین تا پهن ترین عرض تایر شامل ۲۳۵/۵۵R۱۹ برای خودرو سانتافه و همچنین ۲۶۵/۶۵R۱۷ برای خودرو پرادو و اولین تایر سواری زمستانی با عرض ۲۰۵ سایز ۲۰۵/۵۵R۱۶ نیز در کارخانه بارز کردستان تولید شده است.

مدیرعامل کارخانه بارز کردستان گفت: کسب این موفقیت نتیجه تلاش پرسنل زحمتکش بارز استان، پشتیبانی مدیرعامل گروه صنعتی این کارخانه و توانمندی علمی، پتانسیل داخلی و نیروی انسانی کارآمد است.

قاضی یادآور شد: امیدواریم این حمایت‌ها و همکاری‌ها تدوام داشته باشد تا بارز کردستان در سال‌های آینده نه تنها در ایران بلکه در منطقه نیز سرآمد شود.

نظر شما