شناسهٔ خبر: 44270700 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

دلار ۲۵ هزارتومانی و سکه ۱۲ میلیونی شد+ قیمت‌ها

قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز برای دومین روز متوالی صعودی بود؛ به‌طوری‌که نرخ دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی رفت و سکه هم ۱۲ میلیون تومانی شد؛ قیمت طلا هم گرمی ۶۰ هزار تومان رشد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ قیمت سکه، طلا و ارز امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی بعد از چند روز کاهش افزایشی بود. قیمت سکه تمام در مرز ورود به کانال ۱۲ میلیون تومان قرار گرفت و در بازار ارز هم نرخ دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۷۹۷ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و سکه طرح قدیم هم با افزایش ۴۰۲ هزارتومانی، ۱۱ میلیون و تومان به فروش رسید.

نیم‌سکه در روز جاری نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان رشد داشت و به قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع‌سکه با افزایش ۵۰ هزارتومانی ۴ میلیون تومانی شد. قیمت سکه یک گرمی هم ۲۰ هزار تومان بالا رفت.

قیمت هر انس طلای جهانی امروز بعد از چند روز کاهش با ۳۱ دلار و ۵۱ سنت افزایش، ۱۸۰۸ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخل ۵۹ هزار تومان نسبت به روز قبل افزایش داشت و به یک‌میلیون و ۱۱۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار هم ۷۸ هزار تومان رشد را برای امروز ثبت کرد.

در بازار ارز هم نرخ‌ها صعودی بود به‌طوری‌که هر دلار آمریکا با ۶۱۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به کانال بالاتر صعود کرد و به نرخ ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان رسید.

قیمت هر یورو در روز جاری با افزایش ۶۵۰ تومانی ۳۰ هزار و ۵۵۱ تومان فروش رفت.

انتهای پیام

نظر شما