شناسهٔ خبر: 44270456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار:

تنها بیمارستان یون درمانی خاورمیانه در البرز در حال تکمیل است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تنها بیمارستان یون درمانی خاورمیانه در البرز در حال تکمیل است که با این روند پیش‌بینی می‌شود تا پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز؛ «عزیزاله شهبازی» در بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سید الشهدا در کرج که روز سه شنبه صورت گرفت، گفت: استان البرز ملقب به ایران کوچک علی‌رغم تراکم بالای جمعیت و رشد سریع مهاجرت در زمینه سرانه‌های بهداشتی و درمانی با ضعف جدی مواجه است.

وی ادامه داد: بر این اساس دولت تدبیر و امید از سال ۹۲ تاکنون توجه ویژه ای به این امر داشته و تحت عنوان نظام تحول سلامت، طی این مدت بیش از هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان البرز اضافه شده است.

شهبازی گفت: در سال ۹۵ نیز در سفر رییس جمهور به البرز مجموعه‌ای از درخواست‌ها و مطالبات مردمی در زمینه ارتقا استان البرز و افزایش سرانه‌های استان مطرح شد که ساخت و تکمیل چند بیمارستان نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اولین بیمارستان فردیس با اهتمام ویژه‌ای در حال تکمیل است و انتظار می‌رود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد چراکه اعتبارات دولتی برای این امر تخصیص یافته است.

استاندار البرز گفت: دیگر بیمارستانی که در دستور کار قرار گرفت، بیمارستان سیدالشهدا در کرج بود که در زیربنایی ۲۴ هزار متری در حال پیشرفت است.

وی افزود: اکنون وزارت راه و شهرسازی درصدد است که  اتمام این پروژه را سرعت بخشد از این رو درخواست تسریع در این اقدام را با وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح می کنیم.

شهبازی گفت: این بیمارستان با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته، یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور خواهد شد.

وی افزود: تنها بیمارستان یون درمانی خاورمیانه نیز در البرز در حال تکمیل است که با این روند پیش ‌بینی می‌شود تا پایان دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار البرز عنوان کرد: در طالقان نیز طی رایزنی با رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و وزیر بهداشت، ساخت یک بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: برای شهر متراکم و پرجمعیت کمالشهر نیز یک بیمارستان در سفر رییس جمهور پیش بینی شد که از دانشگاه علوم پزشکی البرز انتظار می‌رود پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشد.

48

برچسب‌ها:

نظر شما