شناسهٔ خبر: 44270389 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

کیلید فایل‌های خرید آپارتمان را به‌روز کرد

در وضعیتی که بازار مسکن روزگار نامساعدی را می‌گذراند محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی خبر از روند نزولی قیمت مسکن داده است. او بر این باور است که با اخبار و رویدادهای کنونی در پی ریزش قیمت ارز، قیمت مسکن نیز روند نزولی را طی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -
صراط:

وزیر راه و شهرسازی معتقد است، همان‌طور که قیمت خودرو با کاهش قیمت ارز به شکل اصلی خود بازگشته باید قیمت سایر اقلام نیز که بی‌دلیل بالا رفته بود به شکل اولیه خود بازگردد به همین دلیل انتظار می‌رود که در پی پیش‌بینی وزیر راه و شهرسازی بتوان شرایط مناسبی را در بازار مسکن رویت کرد تا از فشار به قشر کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه در تأمین سرپناه کاسته شود.

خرید آپارتمان در اباذر

یکی دیگر از محله‌های قدیمی تهران منطقه اباذر است. این محله که در منطقه 5 شهرداری تهران واقع شده طرف‌داران خاصی را دارد و به دلیل برخورداری از کلیه امکانات رفاهی و آب‌وهوای مطلوب متقاضیان فراوانی درصدد خرید آپارتمان در اباذر هستند.

از لحاظ فرهنگی می‌توان گفت که محله اباذر منطقه‌ای است که به جهت وجود سرای محله ساکنان می‌توانند اوقات پرباری را برای فرزندان خود رقم زنند زیرا با وجود برگزاری کلاسهای آموزشی و فرهنگی در این مرکز بستری فراهم شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در اباذر دغدغه‌ای را برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود نداشته باشند.

علاوه‌برآن در محله اباذر برای سپری کردن لحظاتی خوش برای خانواده‌ها نیز پردیس سینمایی زندگی ایجاد شده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در اباذر با مراجعه به این مجموعه علاوه بر استفاده از فروشگاه‌های مختلف و فود کورت ها اوقات خوشی را برای خود و خانواده ثبت کنند.

محله اباذر به آب‌وهوای مطلوب و طبیعت زیبا شهرت دارد. در این محله بوستان‌های همچون بوستان نگین، سارا، صبا، نهاوندی، استقلال، ارغوان و میعاد علاوه بر زیبایی و آب‌وهوای فرح‌بخش زمینه گذراندن لحظاتی دلپذیر را برای ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در اباذر در این بوستان‌ها فراهم کرده است.

به لحاظ خدمات بهداشتی و پزشکی نیز محله اباذر امکانات مطلوبی را دارد. بیمارستان فوق‌تخصصی پیامبران، درمانگاه شبانه‌روزی منطقه 5 شهرداری تهران و درمانگاه مهراد از بهترین مراکز بهداشتی و درمانی این محله است که در کنار مراکز بهزیستی و نگهداری از سالمندان و معلولین و خانه سلامت شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در اباذر و حتی سایر شهروندان در صورت ضرورت می‌توانند از بهترین خدمات درمانی و پزشکی این مراکز استفاده کنند.

اما در این محله نیز همانند سایر محله‌ها رستوران‌های متعددی وجود دارد که از جمله معروف‌ترین آنها می‌توان رستوران عیاران و فست فود سیب اشاره کرد که این امر باعث شده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در اباذر و همین‌طور علاقه‌مندان به رستوران گردی از این رستوران‌ها به‌خوبی بهره‌مند شوند.

باتوجه‌به اینکه قیمت خرید آپارتمان در اباذر رو به بالاست متقاضیان خرید آپارتمان در اباذر برای انتخاب ملک موردنظر خود در این محله می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید ضمن بررسی آگهی‌های ثبت شده در این محله به‌منظور فروش ملک خود را بین متری 31 میلیون و 200 هزار تومان تا 33 میلیون و 900 هزار تومان جستجو کرده و پس از تطبیق با خواسته‌های خود اقدام به بازدید نهایی و خریداری ملک کنند.

 خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی

بزرگراه آیت‌الله کاشانی یکی از محله‌های معروف منطقه 5 شهرداری تهران به شمار می‌رود که محله شهر زیبا را به فلکه دوم صادقیه متصل می‌کند. این محله جذاب که بافتی نوساز و مدرن را دارد طرف‌داران بسیاری را به خود اختصاص داده و افراد زیادی علاقه‌مند به خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی هستند.

کیلید فایل‌های خرید آپارتمان را به‌روز کرد

برای افرادی که در تلاش برای خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی هستند این نکته حائز اهمیت است که در محله‌ای با بهترین امکانات سکونت خواهند داشت زیرا دسترسی مناسب به نقاط مختلف تهران، آب‌وهوای مطلوب، بافت نوساز و همچنین بهترین امکانات رفاهی و تفریحی شرایطی را ایجاد کرده که قیمت ملک در این محله بالا باشد.

از لحاظ بافت و ساختار می‌توان گفت که محله بافتی نوساز دارد زیرا این محله مملو از آپارتمان‌های نوسازی است که جایگزین ساختمان‌های قدیمی شده‌اند؛ بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی زندگی در محله‌ای نوساز را تجربه خواهند کرد که البته برای آن باید هزینه بالایی را اختصاص دهند.

برای علاقه‌مندان به خرید و پاساژ گردی نیز محله آیت‌الله کاشانی می‌تواند جذاب باشد. در این محله مجتمع تجاری و اداری یاران، مجتمع تجاری اترک، و فروشگاه‌های رفاه و افق کوروش زمینه ای را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی علاوه بر پاساژ گردی به‌راحتی اقلام ضروری خود و خانواده را از این مراکز خریداری کرده و نیازی به تردد روزانه به نقاط دیگر تهران نداشته باشند.

محله آیت‌الله کاشانی از خیابان‌های معروفی برخوردار است که از جمله آنها می‌توان به خیابان بهنام، عقیل، مهران و بلوار اباذر اشاره کرد که قیمت خرید آپارتمان در این خیابان‌ها به‌مراتب بالاتر است به همین منظور متقاضیان خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی برای سکونت در این محله باید از سطح مالی و بودجه بالاتری برخوردار باشند.

یکی از ویژگی‌های اصلی محله آیت‌الله کاشانی نبود طرح ترافیک در این محله و دسترسی مناسب به نقاط مختلف تهران است بنابراین ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی بدون دغدغه ترافیک به‌راحتی می‌توانند از این محله به هر نقطه از تهران رفت‌وآمد کنند.

خدمات بهداشتی و درمانی نیز در این محله به‌خوبی ارائه می‌شود. بیمارستان و درمانگاه شبانه‌روزی ابن‌سینا و بیمارستان پیامبران در کنار چندین داروخانه این امکان را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی از خدمات پزشکی و درمانی این مراکز به بهترین شکل استفاده کنند.

در محله آیت‌الله کاشانی ادارات و سازمان‌های مهمی وجود دارد که بر ارزش این منطقه افزوده است. وجود دادسرای ناحیه 5، شرکت توزیع نیروی برق، کارگزاری تأمین اجتماعی، شهرداری منطقه 5 و ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین بانک شرایطی را فراهم کرده که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی، شاغلان این ادارات باشند.

قیمت خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی باتوجه‌به امکانات موجود بسیار بالاست به همین دلیل متقاضیان خرید آپارتمان در آیت‌الله کاشانی برای انتخاب ملک موردنظر خود می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند کلید آپارتمان‌هایی را بین متری 30 میلیون 100 هزار تومان تا متری 32 میلیون و 500 هزار تومان بیابند.

خرید آپارتمان در هفت‌تیر

 یکی از محله‌های پر رفت‌وآمد تهران هفت‌تیر نام دارد. این محله که در مرکز و منطقه 7 شهرداری تهران قرار دارد به دلیل وجود فروشگاه‌های بزرگ مانتوفروشی به بورس مانتو شهرت یافته است و همه‌روزه افراد مختلفی برای خرید مانتو از اقصی‌نقاط تهران به این محله مراجعه می‌کنند بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر با سکونت در این محله زندگی در منطقه‌ای پر رفت‌وآمد را تجربه خواهند کرد.

کیلید فایل‌های خرید آپارتمان را به‌روز کرد

 بافت محله هفت‌تیر بیشتر تجاری و اداری است اما در کوچه‌های این محله آپارتمان‌های مسکونی نیز وجود دارد که برخی از فعالان ادارات در این آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند بنابراین می‌توان گفت که بیشتر ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر را شاغلان این محله و یا افرادی که تمایل به زندگی در مرکز شهر را دارند تشکیل می‌دهند.

 یکی از ویژگی‌های اصلی محله هفت‌تیر دسترسی‌های عالی این محله است. دسترسی مناسب این محله به اتوبان مدرس و خیابان‌های مفتح، بهار و کریم‌خان و همچنین امکان استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، مترو، تاکسی و اتوبوس در این محله زمینه‌ای را ایجاد کرده که شهروندان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر در هر ساعت از شبانه‌روز قادر باشند به نقاط مختلف تهران تردد کنند.

برای علاقه‌مندان به خرید محله هفت‌تیر منطقه‌ای بسیار جذاب است زیرا در این محله علاوه بر فروشگاه‌های متنوع مانتو و روسری، فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای یاس قرار گرفته که تمامی نیازهای یک خانوار را می‌توان از این فروشگاه خریداری کرد البته در کنار فروشگاه یاس، فروشگاه مادر نیز می‌تواند برای مراجعه‌کنندگان جذاب باشد بنابراین متقاضیان خرید آپارتمان در هفت تیرهر آنچه که تصور شود را در محله خود خواهند داشت.

محله هفت‌تیر به لحاظ امکانات درمانی و بهداشتی در بافت خود ضعیف است اما در محله‌های اطراف وجود بیمارستان سجاد، چندین درمانگاه و داروخانه بزرگ و صاحب‌نام 13 آبان این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر در صورت نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات آنها بهره‌مند شوند.

در این محله خانه هنرمندان طرف‌داران زیادی را بین قشر جوان دارند به شکلی که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر که علاقه‌مند به هنر هستند در این مرکز می‌توانند اوقات لذت بخشی را سپری کنند.

علاوه‌برآن در محله هفت‌تیر وجود سینما پایتخت، وجود آموزشگاه‌های زبان و چندین مؤسسه آموزشی دیگر در کنار کتابخانه مسجد معروف الجواد نیز این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر علاوه بر آموزش فرزندان در آموزشگاه‌ها با خانواده به خلق لحظاتی خوش بپردازند.

از مهم‌ترین خیابان‌های محله هفت‌تیر می‌توان به خیابان دکتر مفتح، خیابان بهار و کریم‌خان زند اشاره کرد که از لحاظ قیمتی متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر در کوچه‌های این خیابان‌ها باید هزینه بالاتری را بپردازند.

باتوجه‌به تنوع قیمتی متقاضیان خرید آپارتمان در هفت‌تیر برای سکونت در این محله می‌توانند به سامانه هوشمند کیلید مراجعه کنند و پس از انتخاب نام محله از بین فایل‌های ثبت شده جهت خرید به جستجوی ملک موردنظر خودبین متری 24 میلیون 300 هزار تومان تا 25 میلیون و 800 هزار تومان بپردازند.

نظر شما