شناسهٔ خبر: 44269296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

مجازات عاملان ترور شهید فخری‌زاده یک مطالبه عمومی است

حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» گفت: موضوع شناسایی و مجازات عاملان و مسببان ترور شهید فخری‌زاده یک مطالبه عمومی است و انتظار می‌رود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور این خواسته ملت ایران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی‌نیک» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی، اظهار داشت: نظام سلطه به رهبری آمریکا و رژیم غاصب، جعلی، تصنعی و ساختگی صهیونیستی بار دیگر در راستای طراحی توطئه و ممانعت از رشد و بالندگی نظام اسلامی و همچنین ایجاد رعب و وحشت در دل دوستان انقلاب اسلامی در اقدامی بزدلانه و از روی درماندگی یکی از چهره‌های شاخص علمی کشور که پایه‌گذار رشد صنعت هسته‌ای و نظامی بود را ترور کرد و به شهادت رساند.

وی عنوان کرد: به طور یقین چنین اقداماتی نه تنها خدشه‌ای در عزم و اراده دیگر دانشمندان هسته‌ای کشور و ملت غیور ایران اسلامی وارد نخواهد کرد بلکه موجب همدلی بیشتر شاگردان آن شهید والامقام و دلسوزان نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری‌زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد و نخواهند گذاشت دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب به اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.

حکمتی‌نیک افزود: همان‌طوری که فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز عنوان کردند مجموعه نیروهای انقلابی با قاطعیت هر چه تمام‌تر انتقام این اقدام بزدلانه را از عاملان و جنایتکاران خواهند گرفت.

وی گفت: موضوع شناسایی و مجازات عاملان و مسببان ترور شهید فخری‌زاده یک مطالبه عمومی است و انتظار می‌رود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور این خواسته ملت ایران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بدون شک شتاب علمی کشور، معرفی بهتر گفتمان انقلاب اسلامی در انظار جهانیان، شکل‌گیری زودتر جبهه بزرگ مقاومت، شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه و اضمحلال رژیم جعلی اسرائیل از آثار و برکات شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و امثال دانشمند شهید فخری‌زاده خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما