شناسهٔ خبر: 44268946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در شرایط کرونایی توجه ما به پررنگ شدن ورزش همگانی بود

پاکدل: بعد از 7 سال میزبانی هندبال آسیا را گرفتیم/ لیگ را با رعایت کامل‌ پروتکل‌ها برگزار می‌کنیم

رییس فدراسیون هندبال گفت: سعی کردیم در این ایام کرونایی موضوع ورزش همگانی را بیشتر پررنگ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال درخصوص اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون اظهار داشت: در سال ۹۹ به خاطر شرایط کرونایی که در دنیا حاکم شد و ورزش نیز متاثر از این قضیه بود شرایط ویژه ای را برای فدراسیون‌ها از جمله به وجود آورد. ما در چند ماه گذشته سعی کردیم به بحث آموزش از طریق وبینارها و فضای مجازی بیشتر توجه کنیم. همچنین یکی دیگر از کارهایی که در فدراسیون انجام شد بحث توجه به ورزش همگانی از طریق تولید محتوا بود. ما سعی کردیم در این ایام کرونایی موضوع ورزش همگانی را بیشتر پررنگ کنیم.

رییس فدراسیون هندبال درباره فعالیت های انجام شده این فدراسیون گفت: در مردادماه تلاش کردیم که مجوز برگزاری اردوها و لیگ را بگیریم و بعد از جلساتی که با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا داشتیم توانستیم مجوز ازسرگیری فعالیت‌ها را بگیریم. تیم ملی جوانان ما از اواخر شهریورماه اردوی خود را آغاز کرد. سومین مرحله اردوی تیم بزرگسالان هفته پیش در اصفهان برگزار شد. تیم ملی ساحلی نیز در دشستان اردوی خود را آغاز می‌کند.

وی با اشاره به لیگ برتر هدنبال خاطرنشان کرد: در شرایط سخت کرونایی سعی کردیم با رعایت کامل پروتکل‌های تعریف شده به خصوص بحث تست پی‌سی‌آر تمرینات را ازسر بگیریم. لیگ آقایان قرعه‌کشی شد و از ۱۹ آذرماه دور سوم مسابقات را برگزار می‌کنیم. در بخش بانوان نیز دور رفت مسابقات برگزار شد و از نهم آذرماه دور برگشت از سر گرفته شد.

پاکدل با تاکید بر میزبانی هندبال جوانان آسیاادامه داد: کشور ایران در اسفندماه میزبان مسابقات جوانان آسیا هستیم که در شهر شیراز برگزار می‌شود. بعد از 7 سال کنفدراسیون آسیا این میزبانی را به ایران داد و تلاش می کنیم که میزبان خوبی برای این رقابتها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما