شناسهٔ خبر: 44267484 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

روش‌های جدید جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه گروه‌های مقاومت

یک روزنامه لبنانی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به روش‌های جدیدی برای جاسوسی از گروه‌های مقاومت فلسطین روی آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی نوشت که با وجود آرامش ظاهری در نوار غزه، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند راه‌های نفوذ خود به داخل گروه‌های مقاومت فلسطین را تقویت کنند.
 
این گزارش با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی اسرائیل از جاسوسان جدید برای نفوذ در میان نیروهای فلسطینی استفاده می‌کند، افزوده است که این رژیم از اوضاع اقتصادی بسیار بد نوار غزه نیز به منظور ضربه زدن به مقاومت سوء‌استفاده می‌کند.
 
بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی برای ارتباط با جاسوسان خود از روش‌های جدیدی چون استفاده از برنامه‌های جعلی مشابه برنامه‌های کاربردی معروف مانند یوتیوب استفاده می‌کند و با استفاده از این برنامه‌ها ارتباط خود با جاسوسان را به صورت رمزگذاری شده فراهم می‌کند.
 
با وجود اینکه سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تلاش بسیاری برای ضربه زدن به نیروهای مقاومت به کار برده است، اما دستگاه امنیتی «سرایا القدس» بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ماه آگوست گذشته توانست در یک عملیات پیچیده به دستگاه امنیتی اسرائیل نفوذ و ارتباط این رژیم با جاسوسان خود را شناسایی کند و شکاف‌های امنیتی جذب نیرو در این سیستم را خنثی سازد.
 
یک ماه پیش از این اقدام، وزارت داخلی نوار غزه اعلام کرده بود که موفق شده یک گروه مخرب وابسته رژیم صهیونیستی را که قصد انجام عملیات علیه نیروهای مقاومت را داشت، دستگیر کند.
 
برخی منابع نیز در همان زمان گزارش داده بودند که دستگاه‌های امنیتی نوار غزه موفق شده‌اند یک طرح خطرناک سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی که با پوشش عناصر وابسته داعش قصد ضربه زدن به دستگاه‌های دولتی نظامی غزه را داشت، خثنی کنند.
انتهای پیام

نظر شما